خبرگزاری فارس: اتوبوس حامل البسه قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف البسه‌های قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال از یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمود حافظی با اشاره به کشف میلیاردی البسه قاچاق اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه «کوشک»، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس «ولو» که از مسیر بندرخمیر به بندر لنگه در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، دو هزار و 975 ثوب البسه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی که به‌طور ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، افزود: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

حافظی ابراز داشت: ضمن توقیف خودروی مذکور، یک متهم نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه پیامک 110 به‌صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید