خبرگزاری فارس: طاهر قاسمی صاحب 2 گردن‌آویز طلا برای هرمزگان شد

طاهر قاسمی ورزشکار هرمزگانی عضو تیم ملی ووشو در پایان نخستین روز از رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان 2 مدال طلا برای این استان کسب کرد.

 طاهر قاسمی ورزشکار هرمزگانی عضو تیم ملی ووشو عصر امروز در پایان نخستین روز از رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان، با کسب 22 مدال طلا به کار خود پایان داد.

طاهر قاسمی ورزشکار خوش‌آتیه ووشو کشورمان ابتدا صبح امروز در فرم نان‌چوان بر روی تالوفیلد رفت و توانست با یک اجرایی دیدنی اولین مدال طلای خود را با امتیاز 9/38 برای هرمزگان کسب نماید و مصطفی حسن‌زاده از فارس و امیرحسین رمضانی از اصفهان به ترتیب صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند.

عصر امروز رقابت‌های تالو در فرن نن‌گون ادامه پیدا کرد و باز هم قاسمی توانست با کسب امتیاز 9/38 صاحب گردن‌آویز طلا شود و مدال نقره و برنز به نمایندگان فارس و اصفهان رسید.

در بخش ساندا نیز برای ورزشکاران هرمزگانی توقیقی حاصل نشد و مهزیار محمدنژاد در وزن 56- کیلوگرم و سید رمضان حسینی در وزن 65- کیلوگرم با قبول شکست از حریفان از دور رقابت‌ها خارج شدند و تنها حسین جلیزی با شکست حریف هود به دور بعد رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش فارس، رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بزرگسالان آقایان هم‌اکنون به میزبانی استان اصفهان در شهرستان مبارکه در حال برگزاری است و تیم ووشو استان هرمزگان با هدایت محمود مقدسی در این رقابت‌های مهم حضور دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید