امام جمعه جزیره هرمز:

انقلاب اسلامی ایران الگوی منحصر به فرد دنیا است

دری.امام جمعه هرمز
هرمز – امام جمعه جزیره هرمز گفت: انقلاب اسلامی توانست نظام و ساختاری منحصر به فرد در جهان ایجاد کند و الگویی از حکومت اسلامی ارائه دهد.

 حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز با تسلیت به خانواده جان‎باختگان حادثه ساختمان پلاسکو افزود: در حادثه فرو ریختن و آتش سوزی ساختمان پلاسکو تعدادی از آتش نشانان به شهادت رسیدند که این عزیزان برای مردم فداکاری کردند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای آتش نشان که در این حادثه جان باختند، گفت: آتش نشانان همیشه آماده مقابله با حوادث غیرمترقبه هستند تا جانفشانی و فداکاری کنند.

وی تلاش بی وقفه مسئولان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: از مسئولان انتظار می رود که دقت بیشتری برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی کنند.

امام جمعه هرمز با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تارخی امام راحل (ره) به وطن در ۱۲ بهمن ۵۷ افزود: حضور پرشور مردم در این ایام کمر و ستون فقرات رژیم طاغوت را شکست و موجب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام دری ادامه داد: جمهوری اسلامی به عنوان یادگار عظیم امام خمینی (ره) در تاریخ بی نظیر بوده و این یادگار بزرگ در سایه اخلاص ایشانٰ، خون شهدا و تبعیت محض از ولی امر مسلمانان جهان و رهبر انقلاب تداوم یافته است.

امام جمعه هرمز  اضافه کرد: رسالت امروز تمام آحاد جامعه ادامه راه امام راحلٰ(ره) شهدا و پیروزی از ولایت فقیه در مسیر تداوم و تعالی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است. انقلاب به سادگی به دست نیامده و شهدای زیادی دادیم و بسیاری زیر این شکنجه ها شهید شدند و امانتی است که به دست ما سپردند.

امام جمعه هرمز دهه فجر را یادآور خلق شگفتی و حماسه تاریخی ملت ستم دیده ایران دانست و بیان داشت: ملت ایران سالها زیر چکمه ظلم و ستم رژیم طاغوت قرار داشتند. انقلاب اسلامی توانست نظام و ساختاری منحصربه فرد در جهان ایجاد کند و الگویی از حکومت اسلامی ارائه دهد.

امام جمعه جزیره هرمزبیان داشت : به برکت نظام و انقلاب اسلامی امروز جای جای ایران اسلامی آباد و پیشرفت بسیار خوبی در تمامی زمینه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی داشته و اصلا قابل مقایسه با آن دوران نیست.

دری افزود: ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه فرصت مناسبی برای معرفی هرچه بیشتر هدفهای انقلاب به نسل جوان جامعه است. نسل جوان جامعه باید متوجه تفاوتهای انقلاب اسلامی با دیگر انقلابهای دنیا باشند.

حجت الاسلام دری  با تاکید بر اینکه شناخت هویت و حقیقت انقلاب از واجبات است گفت: برای دفاع از انقلاب اسلامی باید هدف های انقلاب به جامعه تفهیم و یادآوری شود.

امام جمعه هرمز در بخش پایانی سخنان خود به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره  و عنوان کرد: در این سفر تصمیماتی اتخاذ و قول های داده شد که امیدواریم این قول ها عملی و باعث توسعه اقتصادی مردم جزیره هرمز بشود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید