به گزارش نمک پور خبرنگار  جرون از شهرستان میناب :وبه نقل از محمد عباسی رئیس جوان وپرتلاش اداره ورزش وجوانان این بخش مسابقات فوتسال لیگ نوجوانان این بخش که برای اولین بار باحضور 7تیم ازروستا های بخش درسالن ورزشی امام خامنه ای درحال برگزاری میباشد هفته دوم خود رانیز با نظم خاصی به پایان رساند.

متولی ورزش بخش بندزرک درادامه این گفتگو گفت :درهفته ی دوم لیگ فوتسال بخش بندزرک استعداد های بکر ودست نخورده ای در رشته ی فوتسال ظهور کردند.
عباسی بیان نمود :تیم گمنام و بدون ادعای روستای کش قلمان بالا با جوانان بدون ادعای خود توانست شگفتی ساز هفته دوم لقب  گیرد ،جوانان این روستا که برای اولین بار بود که در رقابت های لیگ فوتسال بخش شرکت مینمودند درمقابل تیم باتجربه دهیاری روستای اسلام اباد قرار گرفتند  فوتسالیستهای روستای اسلام اباد که اصلا” نمی تو.انستند  فکرش را کنند که روز سختی را در پیش خواهند داشت با ارامش  وارد میدان شدند ولی این جوانان  روستای   کش قلمان بالا بود که در همان دقایق اولیه این ارامش را بهم زد و تماشگران حاضر در سالن امام خامنه ایی نوید بخش دیدارهایی  جذاب را   پیش بینی نمودند.
محمد عباسی اظهار کرد:تیم فوتسال کش قلمان بالا که جوانان این روستا هر دقیقه که از بازی می گذشت به خود باوری  نزدیک ترمی شدند توانستند در پایان با نتیجه 3بر1 دهیاری اسلام اباد را با شکستی  باور نکردنی روانه خانه نمایند.
در دیگر دیدارتیم سپهر بلوچ از روستای سلمانی در مقابل شفاء نماینده شهر میناب قرار گرفت و توانست این نماینده شهر میناب را با نتیجه پر گل 6بر3 در هم بکوبد.
در دیدار سوم و پایانی از هفته دوم لیگ فوتسال بخش بندزرک  ،میزبان مسابقات “بندزرک”در مقابل تیم فوتسال  پیوند ازروستای بلبلی قرار گرفت که در پایان دیداری حساس و تماشایی شگفتی های هفته دوم لیگ فوتسال بخش بندزرک با درخشش  پیوند بلبلی که توانست در دیداری نزدیک  بندزرک میزبان و مدعی اصلی جام قهرمانی را با نتیجه 3بر2 از پیش رو بردارد تا  تماشاگران  روستاهای بخش بندزرک که  در سالن ورزشی امده بودند با رضایت کامل از  این فوتسال به خانه های خود باز گردند و روز شمار اغاز هفته سوم را اغاز نمایند را تکمیل  نمود.
در نتیجه در جدول رده بندی  سپهر بلوچ  روستای سلمانی با 4 امتیاز  و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شگفتی ساز این هفته کش فلمان بالا در صدر قرار گرفت  و بندزرک با 3 امتیاز در جایگاه سوم رده بندی قرار گرفت.
 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید