img_20161227_130035-1خواستار توجه بیشتری از سوی مسئولان به ورزش معلولان هستم
 خادمی جوان معلول 26 ساله مینابی که علیرغم معلولیتش توانسته در رشته دو و میدانی معلولان مقام هایی کسب نماید به خبرنگار ما گفت: من وسایر ورزشکاران معلول خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش استان وکشور به معلولان هستیم و خواسته دیگری ازآنها نداریم.
وی گفت:نزدیک 6 سال است که وارد عرصه دوومیدانی شده ام و تاکنون توانسته ام در سطح کشوری 6 مقام بیاورم . مقام های وی عبارتنداز : 3مدال  نقره دو تا برنز ، مقام تیمی دوم در سطح کشورکه همه موجب افتخار برای استان و شهرم میناب است .
اما تاکنون حمایتهای مناسبی از معلولان و علاقمندان به ورزش نشده و جا دارد مسئولان ورزشی به هیئت ورزشی معلولان استان وشهرستانها توجه ویژه ای بکنند.
وی گفت: در ورزش معلولان تاکنون کسی در میناب موفق نشده است که رتبه قابل توجهی کسب نماید که بنده توانستم با لطف خدا و کمک مربیانم این مقام هار ا کسب نمایم اما توجه جدی به ما نمی شود . چندین بار برای دریافت تسهیلات به بانکها مراجعه کرده ام که می گویند دیپلم فنی و حرفه ای بیاورید تا تسهیلات بگیرید .باید برای ورزشکاران و مدال آوران تهسیلات ویژه ای در نظر گرفته شود تا ماهم بتوانیم از زندگی خوبی برخوردار بوده وبا خیال راحت به ورزش و کسب مقام در سطح کشور بپردازیم.
وی که درحال حاضر شغلش دستفروشی و بنزین فروشی می گوید: بنده برای گذران زندگی ام و اینکه محتاج کسی نباشم مشغول به فروش بنزین هستم تا بتوانم هزینه های زندگی ام را تامین نمایم اما این وضع در شان یک دونده مدال آور نیست و انتظار دارم که مسئولان امر توجه بیشتری به وضعیت معیشتی معلولان نمایند.
خادمی گفت: یک پیست دوومیدانی مناسب در میناب نداریم و از مسئولان انتظار داریم که برای احداث یک پیست اقدامات لازم را انجام دهند تا علاقمندان به این ورزش هم بتوانند به فعالیت های ورزشی بپردازند.
وی در پایان گفت: تنها انتظاری که داریم این است که به ورزش معلولان در شهرستانها توجه بیشتری بشود و امکانات مورد نیاز را در اختیار علاقمندان قرار دهند تا ورزشکاران بتوانند به فعالیت بپردازند ، همچنین مربیان مجرب و خبره را برای آموزش و تمرین بکار گیرند تا ورزشکاران بصورت حرفه ای و تیمی به تمرین های استقامتی بپردازند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید