%d9%86%d9%87%d9%85-%d8%af%db%8c-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8

تحلیل گرسیاسی هرمزگان اظهارداشت: هرکس نسبت به پاسداشت یوم ا.. ۹دی کوتاهی کند نشان از اینست که ملت و انقلاب ملت را، راه امام و ولایت را نشناخته و قطعا راه آن با آرمان فاصله دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد برزگرپور، تحلیل گر سیاسی هرمزگان، درگفتگو با خبرنگاررفتارنیوز، توصیه و توجه بیشتر مسئولین به پاسداشت یوم ا.. ۹ دی را خواستار شد و گفت: با توجه به فرارسیدن  ایام ا.. ۹ دی روزی که ملت بزرگ ما با فهم و بصیرت نافذ و با چشم بینای هدایت گر خود امام خامنه ای عزیز جواب محکمی به دشمنان انقلاب که در جهت براندازی، تغییر رفتار و گفتار و عقیده ی ملت، اراده ای شوم و کفرانگیز داشته اند کوتاهی و خدای ناکرده سهل انگاری در این زمینه از هر فرد و شخصیتی نادرست خواند.

تحلیل گر سیاسی هرمزگان اظهار داشت: امت با حضورشان در ۹دی نشان دادن که در مملکتی که شهید داده و اندیشه حسینی زنده است، جای نقشه های شوم و گمراه کننده دشمن نیست، همه بایستی به این مهم توجه داشته باشند چه مسئول و چه غیر مسئول که نسبت به حضور پرشور و اثر گذار امت در نهم دی نبایست کوتاهی و خدای ناکرده سهل انگاری صورت پذیرد.

برزگر پور بی تفاوتی در پاسداشت یوم الله ۹ دی را از هیچ فردی از امت اسلامی شایسته ندانست و بیان کرد: اگر کسی در این اندیشه ها باشد ملت را انقلاب ملت را، راه امام و ولایت را نشناخته است چون توجه به این مهم یعنی پایبندی به ارزش ها و آرمان و باور اعتقادی انقلاب اسلام ناب محمدی و حکومت واحد جهانی با حضور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، خالق این روز بزرگ که با لطف الهی شکل گرفت امت و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی انتظار خود از مردم را چنین مطرح کرد: انتظار است همانگونه که ولایت به عنوان امام امت، مسلمین و مستضعفین جهان فرمودند؛ ۹دی در تاریخ ماندگار خواهند ماند ما باید به ارزش ها و دست آوردهای این روز بزرگ نگاه کنیم یکی از ارزشهای این روز تقویت آرمان گرایی و ولایت مداری امت اسلامی می‌باشد، احساس مسئوولیت نسبت به امام حسین(ع) و امام راحل و ولی فقیه در این حضور با بصیرت، دیده می‌شود و مسلما خاری بر چشم بدخواهان دنیای کفر و حامیان کفر خواهدشد.

تحلیل گر سیاسی هرمزگان به حضور پرشور مردم در ۹دی سال جاری اشاره و گفت: ملت عزیز ایران اسلامی همیشه این عنایت را نسبت به یوم ا.. ۹دی داشته و دارند و امسال هم قطعا با این همه بدعهدی های دشمنان قسم خورده این نظام با شکوه تر از سال های گذشته و مشت محکمی بریاوه گویان خواهند زد.

برزگر پور در پایان به اینکه هر کسی راه امت اسلامی ایران را نشناسد کوتاهی کرده پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم می‌آیند تا مانند همیشه نشان بدهند ما امتی هستیم که عهدی که با خدا و شهداء و امام شهداء و ولایت بسته ایم پای این عهد برای دفاع از آرمان ها با هدایت های رهبر و اماممان همیشه ایستاده ایم، هرکس که نسبت به ۹دی کوتاهی کند نشان از این است که ملت را انقلاب ملت را ، راه امام و ولایت را نشناخته است و قطعا راه آن با آرمان فاصله دارد حالا هر کسی باشد چه مسئول و چه غیر مسئول.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید