نخستین کنسرت موسیقی هنرمند هرمزگانی به نفع کودکان سرطانی

بندرعباس-ایرنا- هنرمند جوان عرصه موسیقی هرمزگان، نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی و به منظور حمایت هر چه بیشتر از این بیماران در بندرعباس برگزار می کند.

این خواننده جوان یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام عواید حاصل از فروش بلیط این رویداد موسیقیایی که دوشنبه 22 آذر در فرهنگسرای طوبی برگزار می شود، در اختیار موسسه خیریه خانه مهربانی قرار می گیرد که موسسه ای نوپا بوده و خدمات خود را به کودکان سرطانی، بیماران و دیگر اقشار نیازمند عرضه می کند.
حامد احمدی با اشاره به حضور پویای هنرمندان در انجام امور خیریه، گفت: تفکر و عمل خیراندیشانه در تمام بخش های جامعه ایران جاری است و هنرمندان نیز همواره در این مسیر پیشقدم می باشند.
وی با بیان اینکه هر هنرمند و یا هر شخصی که از یک موهبت ویژه الهی برخوردار است ، باید دین خود را نسبت به آن به جامعه ادا کند، بیان داشت:فرهنگ سازی و فراهم کردن زمینه برای مردمی که مشتاق به مشارکت در امور خیریه اند از جمله مهمترین اهداف برگزاری این کنسرت است.
احمدی با اشاره به توجه ویژه جامعه به بیماران سرطانی به ویژه کودکان مبتلا به این بیماری سخت، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر حرکت های بسیار خوبی در این زمینه از مردم با فرهنگ ما در سطح کشور مشاهده شده که امیدواریم در روز دوشنبه نیز مردم دلسوز و فرهنگ‏‎دوست بندرعباس بار دیگر با حضور در این کنسرت علاوه بر ایجاد انگیزه و دلگرمی برای این گروه هنری، گامی در راه تامین بخشی از هزینه‌های سنگین بیماران سرطانی بردارند.
وی خاطرنشان کرد: در این اجرا سینا زند (رهبر گروه و نوازنده کیبورد و ویولن)، مهراد شاقول (کیبورد)، مهدی رنجبر (گیتار بیس)، عرفان پاسلار (گیتار الکتریک)، احسان شمالی (درامز)، محمدجواد قریشی (پرکاشن و سازهای کوبه‌ای)، بدیع ‌الزمان کریمی (گیتار کلاسیک) به‌ عنوان نوازنده حامد احمدی را همراهی می ‌کنند.
این هنرمند عرصه موسیقی با اشاره به برگزاری این کنسرت در دو نوبت در ساعت های 19 و 21 دوشنبه 22 آذرماه، بیان داشت: در این کنسرت یک اثر جدید که تاکنون اجرا نشده و یک ترانه محلی به همراه هشت اثر دیگر را اجرا خواهد کرد.
در حال حاضر بیش از 120 کودک در هرمزگان مبتلا به بیماری سرطان هستند که این مبارزان کوچک برای پیروزی در این جنگ سخت نیازمند حمایت و تفکر سبز مردم جامعه خود هستند.
3219/6048

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید