محسن سقا نژاد  مربی دروازه بانان باشگاه خلیج فارس سولقان در گفت وگوبا آفتاب جنوب:امیدواریم تیمهای ورزشی میناب حرف اول را در کشور بزنند
شهرستان میناب بعنوان بزرگترین شهر استان هرمزگان وبا دارا بودن بالغ بر 100 هزار نفر جمعیت دارای ورزشکاران و پیشکسوتان و علاقمندان زیادی  به ورزش خصوصا فوتبال دارد. این شهرستان را می توان قطب ورزش و ورزش دوستان هرمزگان نامید چرا که نوجوانان علیرغم مشکلات ، کمبود ها و کم مهری های زیادی که سالها به این شهرستان شده سعی کرده اند د رعرصه ورزش به خوبی خودرا نشان دهند وبعضا حرف اول را بزنند. بسراغ سقانژاد مربی دروازه بانان باشگاه خلیج فارس سولقان رفتیم و مصاحبه ای با وی ترتیب دادیم که با هم می خوانیم .
سقانژاد متولد 1348 میناب است ، با قد یک و هشتاد وزن هشتادوپنج کیلوگرم که این استایل برای فوتبال مناسب است سالها در زمین های خاکی توپ زده و الان مربی دروازه بانان است .
وی که  ساکن  پشته شهوارشهرستان میناب می باشد ودر حال حاضر مربی دروازه بانان باشگاه خلیج فارس سولقان است در گفتگوبا خبرنگار ما نمک پور گفت:ورزش را از زمین های خاکی شهوار قدیم  در سال 1357شروع کردم .در آنهاسالها امکانات بسیار کم و نامناسب بود و ما به خاطر علاقه و عشق به ورزش و فوتبال در سرما وگرمای طاقت فرسای هوا در زمین های خاکی فوتبال بازی می کردیم.
 وی می گوید: درسال شصت دو و شصت و سه ، به تیم شهید  دادالله رحیمی پشته شهوارپیوسته و از آنجا  رسما با زی فوتبال خود را زیرنظر مربیان بزرگی مانند شهریار حسن پور، خدامی، جواد احمدی ا دامه  دادم.وی با درخشش در این دوران درسال 65و 66  به تیم منتخب شهرستان میناب پیوسته و درکناربزرگانی
 مانند حسین مختاری، محمد جمالی، مرحوم محمودبسطام، عبدالرضا احمدی ، عباس و علی سرخاب به مربیگری جواد احمدی به بازی خود ادامه داد.مهدی سقانژاد با استعداد زیادی که  در  دروازه بانی بعنوان یارکمکی داشت توانست خودرا نشان دهد وبه خوبی بدرخشد و با با تیمهای هما، کشاورز،برق، خویشاوندحکمی، هدف به فوتبال خود در شهر ستان ادامه داد.
 محسن درسال پنجاه وهفت  به تیم مسعود بندرعباس که منتخبی از فوتبالیستهای
 استان هرمزگان را جذب نموده بود پیوست وسه سال متوالی زیرنظر مربیان بزرگ و  بنامی همچون محمد رحیمی، ابراهیم باعثی، ومرحوم شادروان سیروس قایقران
 به تجربه اندوزی پرداخت .
وی با علاقه وافر و پشتکارش  بعنوان دروازه بان همراه دو تیم خویشاوند ومخابرات وهدف میناب  قهرمان استان انتخاب شد.
سقانژاد با تجربه دروازه بانی در لیگ های دو وسه کشوری در کنار مربیان بزرگی مانند کوروش برمک  سرمربی میناب طیوردرسالهای نود و نود و یک و بعنوان مربی دروازه بانان جوانان آلومینیوم هرمزگان در کنار شهاب جهانگیری به کسب تجزیه ادامه داد.
وی هم اکنون بعنوان مربی دروازه بانان خلیج فارس سولقان حاضر در لیگ برتر  استان درکناراعضای این باشگاه مشغول فعالیت می باشد.سقانژاد که سالها در ورزش میناب و استان توپ زده اظهار امیدواری می کند که روزی فرابرسد که تمامی جوانان و نوجوانان بتوانند اوقات خود را با ورزش پر کرده و تیمهای ورزشی میناب در کشور حرف اول را بزنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید