30 دوربین کنترل سرعت وارد جاده های هرمزگان می شود

بندرعباس – ایرنا – مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان گفت:30 دوربین جدید کنترل سرعت ، تا پایان امسال در جاده های برون شهری استان به کار گرفته می شود و مجموع تعداد دوربین ها به 80 دستگاه افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا، علیرضا مجرد یکشنبه در نشست مشترک مدیران راهداری و فرماندهان پلیس راه های استان در آستانه طرح راهداری زمستانی افزود: این اقدام در راستای سیاست هوشمندسازی جاده ها و نظارت بر رفت و آمد برون شهری اجرا می شود.
وی همچنین از طرح مطالعاتی کاهش تصادفات جاده ای هرمزگان خبر داد و اضافه کرد : برای این طرح پژوهشی و میدانی که بر مبنای داده های علمی انجام می شود ،50میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
مجرد اضافه کرد: آشکار سازی 22 نقطه سانحه خیز استان نیز در دستور کار قرار گرفته و ارتقای ایمنی جاده ها ، ساخت پارکینگ های حاشیه ای و اصلاح هندسی در دستور کار قرار گرفته است.
در این نشست فرماندهان پلیس راه های استان گزارش های کاملی از کمبودهای سخت افزاری پلیس راه ها و نیز مشکلات جاده های استان اراءه کردند که درباره انها تصمیم گیری شد.
مدیران حمل و نقل و راهداری شهرستان های استان نیز اقدامات انجام شده و برنامه ها و اولویت های بعدی این مجموعه را مطرح کردند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید