معرفی سرمربی جدید تیم فوتسال آذرخش بندرعباس؛
خواجه فینی: منتظر نتیجه جلسه مدیرعامل با روزپیکر هستیم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه آذرخش بندرعباس گفت: در حال حاضر باشگاه آذرخش در وضعیت نا به سامانی به سر می‌برد و باید از اول چارچوب باشگاه را بچینیم.
علی خواجه فینی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس بیان کرد: هیئت فوتبال که از 10 مهرماه امسال فعالیت دور جدید خود را شروع کرد به دنبال این بوده که باشگاه آذرخش و آلومینیوم را احیا کند و در اولین گام کار خود را برای کمک به تیم لیگ برتری آذرخش شروع کرده است.
وی تصریح کرد: از دکتر باقری، آقایان حیدری پوری، محسنی تختی، نجاتی و رفیعی دعوت به عمل آوردیم و به همراه چند عضو دیگر که در آینده به هیئت‌مدیره می‌پیوندند به بررسی مشکلات باشگاه آذرخش پرداختیم.
خواجه فینی افزود: در حال حاضر باشگاه آذرخش در وضعیت نا به سامانی به سر می‌برد و باید از اول چارچوب باشگاه را بچینیم.
وی بابیان اینکه زمانی که یک فرد از پست خود استعفا دهد این حق را به مسئول آن بخش می‌دهد که یک جانشین برای وی انتخاب کند، اضافه کرد: سرمربی تیم آذرخش خودش استعفا داده و سر جلسه تمرین تیم نیامده است و بنا شد مدیرعامل باشگاه با وی نشست حضوری داشته باشد تا به بررسی مشکلات بپردازند.
این عضو هیئت‌مدیره باشگاه آذرخش عنوان کرد: سرمربی جدید باشگاه “آقای رضایی” معرفی شدند و بناشده با توجه به ماحصل نشست با سرمربی سابق، دید روز پیکر نظر به ماندن در باشگاه آذرخش دارد یا خیر.
وی ادامه داد: در هر باشگاه فوتبال سمت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از افراد مختلف در این سمت‌ها استفاده کرد و برای ما شخص مهم نیست و حل مشکلات فوتبال استان و آن چیزهایی که ما به آن تعهد داریم مهم است، وظیفه خود می‌دانیم که مشکلات باشگاه‌های استان را حل کنیم و به افق‌های در نظر گرفته برای آن‌ها برسیم.
خواجه فینی افزود: به دنبال حاشیه‌ها نیستیم و روز پیکر خودش استعفا داده است که اگر تمایل دارد در چارچوب می‌تواند در باشگاه آذرخش به فعالیت بپردازد و هیچ‌یک از اعضای باشگاه با وی مشکلی ندارند.
وی بابیان اینکه افراد دیگری نیز به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره باشگاه در نظر گرفته شده‌اند که از افراد تأثیرگذار برای تزریق مالی باشگاه خواهند بود و در آینده معرفی خواهند شد، گفت: برای ما بودن این تیم مهم است و تیم آذرخش برندی برای هرمزگان و تنها تیم لیگ برتری استان است و باید پله‌پله به جلو پیش رویم تا یکی‌یکی مشکلات این باشگاه را حل کنیم.  

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید