لیگ دسته دوم فوتبال/شکست سنگین شهرداری بندرعباس در خارج از خانه

بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه در برابر تیم شهرداری کاشان چهار بر یک شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیداراین دو تیم عصر روز گذشته ودرچهارچوب رقابت های هفته نهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال در ورزشگاه امیر کبیر کاشان برگزار شد که تیم شهرداری بندرعباس نتیجه را چهار بر یک به حریف خود واگذار کرد.
تک گل تیم شهرداری بندرعباس در این دیدار را کاوه سلیمیان به ثمر رساند و گلهای تیم شهرداری کاشان نیز توسط ابراهیم کوه افکن (دو گل)، میثم فرزانه و حسین قاسمیان زده شد.
شهرداری بندر عباس، بادران نوین تهران،آبی پوشان اردبیل، داماش رشت، شهرداری کاشان ،نفت نوین آبادان، ، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، شهرداری ارومیه، شهرداری فومن، شهید کریمی جویبار، استقلال آبی ب تیم های حاضر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تشکیل می دهند.
پس از پایان مرحله گروهی مسابقات در اوایل اسفند ماه امسال از هر یک از گروه های سه گانه، چهار تیم به دور دوم راه می یابند و تیم ها در دو گروه شش تیمی به مصاف هم می روند.
در پایان اردیبهشت ماه آینده تیم های اول هر یک از گروه های دوگانه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم سوم صعود کننده نیز با برگزاری دیدار پلی آف بین تیم های دوم گروه ها مشخص خواهد شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید