حضور هفته نامه آفتاب جنوب در بزرگترین رویداد فرهنکی کشورimg_0379img_6926

برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی کشور
 تحت عنوان بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاریها در مصلی تهران از تاریخ ۱۴ الی ۲۱ ابان ماه یکی از امیدبخش ترین و تاثیرگذارترین رویدادهای فرهنگی ورسانه ای در کشور است .
این رخداد فرهنگی که سالانه به همت معاونت مطبوعاتی وازرت فرهنگ وارشاد اسلامی وبا حضور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی و خارجی با هر طیف و سلیقه و نگاه حزبی و سیاسی برگزار می شود میزبان خانواده بزرگ مطبوعات ورسانه های کشور است . جمعی خودمانی و صمیمی که به مدت هفته به تبادل تجربیات و اطلاعات پرداخته و به معرفی توانمندیها و ظرفیتهای رسانه ای شهر و استان خود می پردازند.
حضور رسانه های کشور دراین نمایشگاه وبهره مندی از ظرفیتهای آموزشی و فرهنگی این روزهای نمایشگاه از قبیل شرکت در دوره های تخصصی روزنامه نگاری که به همت مرکز مطالعات وبرنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می شود وبهره مندی از سخنرانی ها و میتینگ های شخصیتهای فرهنگی سیاسی و اجتماعی کشوری و استانی وسایر برنامه های جنبی نمایشگاه می تواند کوله باری از تجربیات ناب و گهربار را برای خانواده بزرگ مطبوعات به ارمغان بیاورد .
امسال در تازه ترین اقدام حضور هشت رسانه از استان هرمزگان دراین دخداد فرهنگی بی سابقه و بی نظیر بوده ودرمیان سایر استانهای شرکت کننده نیز حضو راین تعداد نشریه از یک استان بطور بی سابقه ای خودنمایی می کند .
تعدادی ا زمدیران مسئول نشریات استان هرمزگان رنج سفر وسایر مشکلات این فستیوال فرهنگی را به جان خریده وبرای معرفی نشریه خود وتوانمندیهای رسانه ای هرمزگان به مدت یک هفته دربیست ودومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات واقع در مصلی تهران میزبان علاقمندان و همشهریان خود هستند .
هفته نامه آفتاب جنوب نیزبه عنوان سفیرفرهنگی هرمزگان سعی دارد  با اولین حضور خود دراین نمایشگاه به معرفی ظرفیتها و قابلیت های رسانه ای هرمزگان بپردازد.هرچند براین باوریم که جای سایر دوستان وهمکاران دراین نمایشگاه بسیار خالی است وامیدواریم سال های بعد شاهد حضور تمامی رسانه های هرمزگان دراین رخداد بزرگ فرهنگی باشیم تا بتوانیم با قدرت و انسجام کامل هرمزگان و ظرفیتهای بالقوه  فرهنگی اقتصادی و گردشگری اش را به کشوروتمامی هموطنان مان  معرفی نماییم.
امیدواریم بتوانیم با معرفی توانمندیها ودستاوردهای فرهنگی استان هرمزگان وحضور همشهریان ؛ مسئولان ومدیران اجرایی استان و نمایندگان پرتلاش مجلس در غرفه های هرمزگان پل ارتباطی مناسبی میان مردم ومسئولان کشوری و استانی بوده و روحیه مطالبه گری را در میان شهروندان فهیم هرمزگانی زنده کرده تا شاهد رونق و آبادانی ورفع محرومیتها و مشکلات استان پردرآمد وتوانمند هرمزگان باشیم.
فروغ مسلم زاده -مدیرمسئول

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید