مدیر آموزش وپرورش قشم خبر داد:
آغاز چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد شهرستان قشم
مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد شهرستان قشم از شنبه 15 آبان ماه 95 به مدت پنج روز در سالن کانون تربیتی شهید ذاکری در دو نوبت صبح عصر اکران می شود.
به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم؛ بهرام پور اشرف با بیان اینکه  جشنواره فیلم رشد کودک و نوجوان در استان هرمزگان در سال جاری با محوریت جزایر خلیج فارس است، اظهار داشت: شروع فعالیت جشنواره فیلم رشد این شهرستان را از تاریخ 15 الی 19 آبان ماه سال جاری است و سالن نمایش کانون تربیتی شهید ذاکری شهرستان قشم  همه روزه میزبان علاقه مندان به فیلم کودک ونوجوان می باشد.
وی به دو نوبت بودن اکران فیلم های جشنواره رشد اشاره کرد و افزود: دو سانس نمایش فیلم نوبت صبح به ترتیب از ساعت 10-8 و 12-10 می باشد و همچنین سانس نمایش در نوبت عصر از ساعت 16 الی 18 می باشد.
پوراشرف تصریح کرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته، به صورت میانگین در هر روز  قریب به 600 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به تماشای فیلم های اکران شده جشنواره فیلم رشد این شهرستان می پردازند که حضور قریب به سه هزار نفر از دانش آموزان مدارس در طول اکران این جشنواره،مورد انتظار است. و به گفته وی یک سانس نیز برای فرهنگیان و یک سانس دیگر برای خانوداه های دانش اموزان و عموم  نیز پیش بینی شده است.
مدیر آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: فیلم های جشنواره رشد با موضوعات تربیتی، آموزشی و علمی با حضور فیلم های داخلی و خارجی نقش بسزائی در یادگیری و رسیدن به اهداف مورد نظر آموزش وپرورش را دارد

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید