بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اعلام کرد: این شرکت آمادگی دارد تا با حمایت از ایده ها و طرح های مرتبط با آب واحدهای فناور پارک علم و فناوری، آنها را به مرحله تجاری سازی برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ ملایی سه شنبه در نشست مشترک مسوولان و مدیران واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به پدیده خشکسالی و بحران کم آبی در هرمزگان به طرح های تغذیه مصنوعی برای تامین آب استان اشاره کرد و گفت: چنانچه روش های نوین دیگری برای تغذیه مصنوعی وجود داشته باشد ما استقبال می کنیم چرا که اعتقاد ما بر جلوگیری از هدر رفت هر قطره آب است.
مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان ایجاد پارک علم و فناوری را زمینه ای برای رشد و توسعه افکار خلاق عنوان کرد و بیان داشت: ما آمادگی داریم تا از ظرفیت های واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در کاهش مشکلات بهره بگیریم.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این نشست تعامل و همکاری مدیران در تقویت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان را کمک به توسعه و کسب در آمد استان از فناوری عنوان کرد.
علی فتی بیان داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان با توجه به رسالت خود قدم های بزرگی در راستای حل مشکلات استان برداشته که در ادامه مسیر نیازمند همراهی و همکاری مجموعه دولت در استان است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مدیران دولتی در هرمزگان می تواند استفاده از خدمات و محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان باشد که این مهم کمک می کند تا افراد صاحب ایده با دلگرمی وارد تولید فناوری شوند.
فتی بیان داشت: پارک علم وفناوری هرمزگان برای کمک به توسعه استان برای همه برنامه دارد و در این راه از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان، اساتید و افرادی که به هر نحوی اقدام به تولید فناوری و نوآوری جدید کرده اند حمایت به عمل آورده است.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد: واحدهای زیادی در پارک علم و فناوری در حوزه آب در حال فعالیت هستند که می توانند به مجموعه آب منطقه ای کمک کنند.
لازم به ذکر است، استان هرمزگان بیش از 17 سال است که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و هم اکنون به گفته مسئولان حوزه آب این استان، وضعیت منابع آبی هرمزگان اصلا عادی نبوده و از 54 دشت این استان، 90 درصد با کسری حجم مخزن زیرزمینی مواجه می باشند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید