نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت:
“صالحی‌امیری و سلطانی فر”با رأی بالا وارد کابینه دولت می شوند/

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت پیش‌بینی کرد که سید رضا صالحی‌امیری و مسعود سلطانی فر بارأی بالا وارد کابینه دولت یازدهم می‌شوند.

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: روز گذشته اعضای فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی دیداری با وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان داشتند که در این دیدارها برنامه‌های این دو وزیر پیشنهادی ارائه شد.

وی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم این دو وزیر با آرای بالا بتوانند اعتماد مجلس را کسب کنند، تصریح کرد: بایدها و نبایدها در این جلسه گفته شد و برنامه منسجم و مناسبی از هر دو وزیر پیشنهادی ارائه شد که نشان می‌داد تسلط کافی بر دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان را دارا هستند.

مرادی همچنین از برگزاری جلسه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وزیر نفت خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه که بیشتر به طرح سؤال دو نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص قراردادهای IPC بود و وزیر نفت در این خصوص و دغدغه این نمایندگان خانه ملت توضیحاتی ارائه کرد که ازنظر بنده توضیحات وزیر قانع‌کننده بود اما به دلیل اینکه حاجی دلیگانی و خادمی دو نماینده طرح کننده سؤال از پاسخ‌های وزیر نفت قانع نشدند، سؤالشان به صحن علنی ارسال شد.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با اشاره به برگزاری جلسه معاون وزیر نفت و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص اشتغال نیروهای بومی در پالایشگاه‌های نفت و گاز در استان‌های هرمزگان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر صبحت شد و بنده اعتراض خود را در همین زمینه اعلام کردم.

وی ادامه داد: معاون وزیر نفت در این جلسه قول مساعد داد تا در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام و اعضای کمیسیون انرژی شیوه‌نامه‌ای برای جذب نیروهای بومی منطقه به میزان قابل‌توجه تا 70 درصد تنظیم و تصویب و برای اجرایی شدن به وزارت نفت ارائه کنند.

مرادی همچنین از بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل پروژه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: در بحث اشتغال نیروهای بومی تمامی توان خود را به کار بسته‌ایم و نمی‌گذاریم حقی از نیروهای ماندگار و بومی استان ضایع شود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید