بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان رتبه این استان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را خوب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر هرمزگان در این سرشماری در رتبه سوم کشوری قرار دارد که باید این رتبه را حفظ و ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر یکشنبه در هشتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان ، افزود: در این سفر جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تشکیل می شود که باید در این نشست عملکرد و کارنامه هرمزگان در زمینه اقتصاد مقاومتی را براساس برنامه های تعیین شده و تعریف کار صورت گرفته، ارائه دهیم.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های هر استان و تبدیل آن به فرصت های شغلی و درآمدزایی است.
جادری بهره وری و صرفه جویی را رکن اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود که همه دستگاه ها پای کار باشند.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی استان شد و گفت: محتوای جلسات این شورا باید توسط کارگروه ها تهیه و نیاز است کارگروه های تخصصی نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید