مدیرکل ارتباطات زیرساخت هرمزگان:

بندرعباس – ایرنا – مدیرکل ارتباطات زیرساخت هرمزگان گفت: ارگان ها ، نهادها و دستگاه های اجرایی استان در اجرای پروژه ها و برنامه های عمرانی خود، همکاری بیشتری با این دستگاه داشته باشند تا از بروز خسارت های میلیاردی به کشور جلوگیری شود.

سیف الله شهاب یک شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلاش های فراوانی جهت اطلاع رسانی به مدیران و مسئولان در خصوص ارزش عبور ترافیک از خطوط انتقال داده بر بستر فیبر نوری انجام شده و میزان همکاری دستگاه ها نیز در این زمینه بیشتر شده اما باز نیاز به همراهی بیشتری است.
وی از دستگاه های عمرانی و خدماتی خواست برای اجرای پروژه های خود در مسیرهایی که فیبرنوری از آنها عبور می کند، استعلام های لازم را از اداره کل ارتباطات زیرساخت هرمزگان دریافت کنند.
مدیرکل ارتباطات زیرساخت هرمزگان اشاره کرد: قطع مسیر عبور داده (فیبر نوری) موجب زیان های میلیاردی برای کشور می شود، زیرا صرف عبور داده برای کشور ارزآور است.
شهاب خاطرنشان کرد: تقاضای این همکاری ها را حتی در زمان ایجاد مسیرهای جدید فیبرنوری داریم، چرا که با اجرای این پروژه ها درآمدهای کشور افزایش و سرعت و کیفیت تبادل های داخلی داده بهبود می یابد.
در سال های اخیر بارها به دلیل عملیات دستگاه های مختلف عمرانی فیبرنوری بندرعباس به سیرجان قطع شده و موجب اختلال در ارتباط های کاربران شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید