مدیر آموزش و پرورش بستک:

خبرگزاری فارس: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی طرح تدبیر ارتقای کیفیت عملکرد مدارس است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: کارگاه طرح تدبیر با هدف ارتقای کیفیت عملکرد مدارس و کمک به مدیران در جهت بالابردن کیفیت آموزشی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، در راستای بهبود فرآیندهای مدیریت مدارس ابتدایی و ارتقای کیفیت آموزشی، عصر امروز کارگاه آموزشی طرح تدبیر ویژه مدیران ابتدایی در این شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در حاشیه کارگاه آموزشی طرح تدبیر ویژه مدیران ابتدایی، با اشاره به اینکه رشد و بالندگی دانش آموزان از مقطع ابتدایی آغاز می‌شود، اظهار داشت: در این راستا جهت تبیین اهداف و بهبود فرآیندهای مدیریتی و ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی این کارگاه آموزشی برگزار شده است.

علاءالدین عزیزی با تأکید بر اینکه امر آموزش در مقطع ابتدایی و بهبود سطح کیفیت مدیریت آموزشی در مدارس نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند توسط مدیران است، اضافه کرد: در این راستا به‌منظور بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه‌ها، تقویت فرهنگ مشارکت بین اولیا و مدرسه کارگاه آموزشی طرح تدبیر برای 48 نفر از مدیران ابتدایی این شهرستان توسط مدرس استانی انجام شد.

وی تصریح کرد: کارگاه طرح تدبیر با هدف ارتقای کیفیت عملکرد مدارس و کمک به مدیران در جهت بالابردن کیفیت آموزشی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک در ادامه با اشاره به اهمیت مقطع ابتدایی در رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم، افزود: هم‌زمان با کارگاه طرح تدبیر، سه کارگاه آموزشی ازجمله آموزش مربیان پیش‌دبستانی، مرحله دوم آموزش معلمان زیر شش سال سابقه کار در مقطع ابتدایی و آموزش تبیین سیاست‌های راهبردی سرگروه‌های آموزش ابتدایی برای یک صد و 11 معلم و مربی پیش دبستانی برگزار شد.

انتهای پیام/3264/ن20/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید