آفتاب جنوب نیوز:روزانه افراد زیادی با سرکشی به ادارات و نهادهای اداری جهت انجام اموراداری خود با مشکلاتی مواجه اند وبعضا با کاغذبازیهای اداری روبرو میشوند.

 

بوروکراسی های اداری که با پیخ و خمهای هزار تو باعث سردرگمی و کلافگی شهروندان می شود وبعضا برای هر خدماتی باید هزینه ای پرداخت شده از کپی گرفته تا تمبر و تهیه پوشه و…. دراین میان آنچه شنیده نمی شود صدای اعتراض و گلایه مردمی است که روزانه ساعتها وقت گرانبهای خودرا برای گرفتن جواب یا فقط یک امضا از این اتاق به اتاق دیگری و ازاین طبقه به طبقات دیگر سپری می کنند و سرانجام هم ناامید ودست خالی، کارشان به هفته آینده و ماه اینده موکول می شود .

بهتر است صدای مردم وگلایه هایشان را بشنویم ؛ صداهایی که برای گرفتن حق و حقوق قانونی شان در پیج و خمهای اداری گم شده است و هر مسئول و مدیری صدها بند وتبصره و ماده اضافه می کند تا کاری شاید انجام بشود یا نشود و مردمی که از شهرها و روستاهای اطراف با تحمل گرمای هوا و هزینه های گزاف ایاب و ذهاب به امید یک امضا به مرکز استان آمده اند و سرانجام دست از پا دراز تر برمی گردند .

مدیران و مسئولان استان باید صدای مردم را بشنوند حتی اگر این صداها مخالف و برخلاف خواسته و میلشان باشد چرا که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ مدیری حق ندارد سلیقه ای عمل کند وقوانین را برای خوشامد خود واطرافیانش زیر پا بگذارد یا قصوری کند که اگر چنین شودابتدا در پیشگاه خداوند مسئول بوده و باید پاسخگوی حقوقی که تعمدا تضییع کرده است باشد و دوم آنکه پاسخگویی به اذهان عمومی شهروندان از جمله مواردی است که شاید کمتر محلی از اعراب داشته باشدو کمتر مدیری دیده می شود که در ازای کوتاهی ها وقصوراتش پاسخگوی اذهان عمومی باشد و کمااینکه در جریان اختلاس های میلیاردی و حقوق های نجومی هیچ اتفاق خاصی نیافتاد و هیچ کس عذرخواهی نکرد و این گردونه همچنان بر مدار مراد ورضایت می چرخد . مردم امروز خواسته ها و مشکلاتی دارند که باید بموقع برآورده شده و صدایشان شنیده شود خصوصا روستاییان که مظلوم ترین و کم توقع ترین هستند و تنها خواسته شان داشتن راه مناسب ، آب و زمینی برای کشت وزرع است و بیشتر از چیزی نمی خواهند .

فراموش نکنیم تمامی ما در برابر مردم مسئول هستیم ؛ مدیرانی که از تمامی مزایا و خدمات دولتی بهره می برندتا چندسالی به رتق وفتق امور مردم بپردازند بدا بحال شان اگر طی دوره خدمتشان کارنامه درخشان و قابل ذکری از خود برجا نگذاشته باشند ویا خدایی ناکرده سهوا قصوری کرده باشند .

فروغ مسلم زاده – مدیرمسئول

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید