سرپرست پلیس راه هرمزگان از توقیف یک دستگاه تریلر دانگ فنگ با 51 میلیون و 300 هزار ریال خلافی در پلیس راه بندرعباس – لار خبر داد.

به گزارش سه شنبه خبرنگار ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اسفندانی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه بندرعباس- لار در راستای اجرای تبصره یک ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، حین کنترل خودروهای عبوری یه یک دستگاه تریلر دانگ فنگ مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود : پس از توقف ، بررسی مدارک و اخذ استعلام از سیستم مشخص شد ، خودرو دارای 51 میلیون و 300 هزار ریال خلافی پرداخت نشده و نیز پنج تن اضافه بار است که در این راستا خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ اسفندانی با اشاره به ماده هشت تبصره یک قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، گفت : در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد، راهنمایی و رانندگی موظف است موضوع را به مالک خودرو اعلام و چنانچه در مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک نسبت به پرداخت جریمه یا اعتراض اقدام ننماید پلیس مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه است.
سرپرست پلیس راه هرمزگان با تأکید بر رعایت و احترام قوانین و مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و خسارات جبران ناپذیر می شود و از این رو پلیس ضمن برخورد با این گونه رانندگان، ایمنی را در تردد مسافران افزایش می دهد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید