باز شانس و اقبال یار هرمزگان وهرمزگانی هاشد و امروز درب های حرم عسکریین مهمان مردم بندرعباس است ؛ دربهای بهشت امروز باز می شود تا خانواده شهدا و ایثارگران ، عاشقان اهل بیت و دلسوختگان ولایت وتمامی کسانی که توان و نای رفتن به کر بلا را ندارند امروز در فضایی معنوی از عطر بهشتی حرمین بهره می شوند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات دراقدامی بی نظیر دربهای حرم عسکریین جهت بازسازی به هرمزگان انتقال دادند تا مردم خیر جنوب نیز دراین کار خیر سهیم شده و از فیوضات معنوی آن بهره ببرند.

اقدامی که شاید جای خالی آن از مدتها دراستان حس می شد و امروز شاهد یک رکورد معنوی وبی نظیر در استان هستیم و امیدواریم چنین اقدامات پرخیروبرکت ومعنوی همچنان ادامه داشته باشد.

مردم ولایتمدار هرمزگان که همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشته و در امور خیر و عام المنفعه گوی سبقت را از دیگران ربوده اند این بار به عشق کربلا و حرم عسکریین وامام حسین پا در رکاب عاشقان ولایت و امامت برای بازسازی و تعمیرات درب های بهشت ؛ پیشگام وپیشرو هستند. چه سعادتی نصیب هرمزگان این دیار نخل وافتاب شده است که دری از بهشت به روی مردمش گشوده شده تا هر کس بنا به بضاعت و قدرت روحی و روانی خود از این فضا بهره مند شده و دقایقی را با مولایشان دردودل نمایند. امشب حسینیه ثارالله میزبان عاشقان و دلسوختگانی است که شاید تاکنون قدم برتربت پاک کربلا ننهاده اند وامروز و امشب به میهمانی بهشت ومولایشان می روند. چه زیبا میهمانی و ضیافتی است سیل عاشقان در انتظار و دربهای بهشتی که به روی عاشقان گشوده می شود . فضایی معنوی و عطر آگین فراهم کرده تا شهروندان لحظاتی را در شب پرخیروبرکت جمعه ودعای کمیل و دعای ندبه را در جوار دربهای بهشتی زمزمه کنند باشد که شفاعت و لطف مولایشان نصیب مردمان خوب و ولایی هرمزگان شود .

دراین ایام شاهد حضور جوانان عاشق و دلباخته سیدالشهدا در جوار دربهای بهشتی هستیم ، جوانانی که ضیمر پاک و دلهای عاشقان بی تاب حضور در حرم یار و سجده عاشقی در پیشگاه سیدالشهدا ست.

دراین شب وروز بهشتی و معنوی برای سلامتی رهبر عزیزمان ، سلامتی امام زمان مان و صحت وعافیت جوانان خوب وپاک این سرزمین وعاقبت به خیری همه شهروندان نجیب هرمزگان دعا می کنیم وامن یجیب می خوانیم . فراموش نکنیم که دعا برای دیگران در حقیقت برکت و آمرزش خود و خانواده مان است .دراین شب معنوی از خداوند صلح و آرامش ، مهربانی و یک رنگی ، انسان بودن و ادمیت را بخواهیم که امروز جامعه بیمارمان بیش از هر چیز نیازمند انسانیت فراموش شده و معرفت زیرپا له شده است .

فروغ مسلم زاده

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید