آفتاب جنوب:امام جمعه پارسیان هرمزگان گفت: عفاف وحجاب یک مساله ارزشی درجامعه اسلامی بوده وضمن ترویج آن بایستی در راس امور فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام هادی میرزایی چهارشنبه درهمایش عفاف وحجاب افزود:در جریان حادثه مسجد گوهرشاد شماری از مردم برای حفظ حجاب و عفاف به شهادت رسیدند لذا اسان بدست نیامده که اسان ازدست بدهیم.
وی با تأکید براینکه تغییر و تخریب سبک زندگی اسلامی و ایرانی خانواده ها از خطرناک ترین پیامدهای شبکه های ماهواره ای است، خاطرنشان کرد: رویکردی که در شبکه های ماهواره ای به چشم می خورد نشان از تلاش دشمنان برای هویت زدایی فرهنگی، فروپاشی بنیان خانواده ها و ایجاد سستی در باورهای دینی و مذهبی ملت بزرگ ما دارد که برای مقابله با توطئه های دشمنان باید هوشیارانه عمل کرد.
امام جمعه پارسیان با اشاره به خروج برخی بازیگران از کشور وملحق شدن به شبکه هایی فارسی زبان معاند گفت: این نوع بازیگران همه افتخارشان این است که بتوانند عریان ولخت در جلوی دوربین این شبکه ها حضور پیدا کنند .
فرماندار پارسیان باقدر دانی از برخی ادارات ونهادهای شهرستان که در برگزاری کارگاه ، کارگروه و همایش عفاف و حجاب نقش ایفا کرده اند گفت: متأسفانه برخی از دستگاههای اجرایی که نقش اساسی و اصلی را دارند و باید در کنار بسیج شهرستان باشند ولی حضور کم رنگ دارند وباید توضیح لازم را در خصوص نبود حضور خود ارائه دهند.
محمد راد مهربا اشاره به اینکه عفاف وحجاب امنیت اجتماعی را در بردارد گفت: افراد باید هم پوشش درونی وهم پوشش بیرونی خود را رعایت کنند و تنها با رعایت پوشش بیرونی موفق نخواهیم شد وباید ازصمیم قلب در این مسیر حرکت وعفاف وحجاب را رعایت کنیم چرا که عفاف وحجاب مختص بانوان نیست.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید