در دیدار رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با نمایندگان دانشجویان درتشکل‌ها،کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های‌علمی،همتایاران سلامت‌روان و هیئت دانشجویی مطالبات دانشجویان در سال تحصیلی جدید در فضایی صمیمی عنوان شد.

در این دیدار که با حضور رئیس دانشگاه، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین فرهنگی و دانشجویی، آموزشی، پژوهشی دانشگاه، مدیران فرهنگی، دانشجویی، حراست، روابط عمومی دانشگاه و جمعی از مدیران و نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی این دانشگاه در سالن کنفرانس کوثر دانشگاه برگزار شد، نمایندگان دانشجویان مسائل، مشکلات و نکته نظرات خود را در مورد مسائل صنفی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و تحقیقاتی پیرامون دانشگاه وجامعه مطرح کردند و رئیس و مسئولان دانشگاه پاسخگو شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مسائل مطرح شده توسط دانشجویان در این نشست گفت: دغدغه مندی شما دانشجویان موجب دلگرمی مسئولان در دانشگاه در بخش‌های مختلف خواهد شد.

دکترغلامعلی جاودان با اشاره به طرح های توسعه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: برنامه‌های توسعه ای در همه بخش‌ها اولویت‌بندی شده است وبخش دانشجویی نیز از این امر مستثنی نبوده و باید موارد توسعه‌ای بر اساس اولویت پیش برود.

جاودان در پاسخ به برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و فوق برنامه دانشجویی درسالجاری گفت: فضای فرهنگی در دانشگاه باید بر اساس تحلیل‌های روز و مسائلی باشد که دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی و… تاثیرپذیر باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه محیط فراگرفتن و یافتن علم و دانش در حوزه سلامت است و ارتقا علمی دانشجویان کمک شایانی به پیشرفت علمی دانشگاه خواهد داشت و می طلبد در برنامه‌ریزی برای برگزارکردن کارگاه‌های علمی، همایش‌ها و … به ارتقا سطح علمی دانشجویان توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه نمی شود کمبودها و مشکلات را کتمان کرد،گفت: پروژه‌های خوبی در چند سال اخیر در بخش های مختلف درحوزه دانشجویان شروع شده است و مسئولان همه تلاش‌شان بر این است تا این پروژه‌ها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید