استاندار هرمزگان با حضور در شهرستان میناب به درخواست‌های ۲۵۲ نفر از مراجعین مردمی رسیدگی کرد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه، کاروان مدیران دولت مردمی ایران قوی در هرمزگان، به ریاست مهدی دوستی جهت حضور بی‌واسطه بین مردم و رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، راهی میناب شده و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام این شهرستان، برنامه میز خدمت استانداری هرمزگان را تحت عنوان بی‌واسطه با مردم در مسجد جامع میناب آغاز کردند.
در این ویژه برنامه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان،
محمد گلستانی‌نژاد مدیرکل حوزه استاندار، محسن خاکی نهاد معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی، مجید سلحشور فرماندار ویژه میناب، مدیرکل دفتر فنی، مدیرکل امور اجتماعی و جمعی از نمایندگان مدیران کل ستادی استانداری به صورت حضوری به امور مراجعین رسیدگی کردند.

علاوه بر مدیران ستادی استانداری هرمزگان، مدیران کل و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کمیته امداد، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش و پرورش، مخابرات، بهزیستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، شیلات، توزیع برق ، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان استان، نماینده عالی دولت در هرمزگان را همراهی کردند.

نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و شهردار میناب نیز در این میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم بودند.
در این برنامه که از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح آغاز شده و تا ۱۱:۳۰ دقیقه به طول انجامید استاندار هرمزگان به صورت مستقیم با ۲۵۲ نفر از مراجعین مینابی دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد و دستوراتی در جهت تسریع و تسهیل امور آن‌ها صادر کرد.
حضور بی‌واسطه مدیران و مسئولان بین مردم و رسیدگی میدانی به مسائل و مشکلات جامعه از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ افتخار برخورداری از عنوان ” دولت مردمی ایران قوی ” را دارد بر همین اساس با توجه به اینکه دولت سیزدهم خود را مسئول تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند و بیشترین تأکیدات معظم له نیز معطوف به مردم‌داری و افزایش نقش مردم در اداره جامعه است، استاندار هرمزگان ضمن اهتمام ویژه به حضور در جمع مردم، مدیران ستادی و اجرایی استان را نیز ملزم کرده است که به صورت میدانی و حضوری پاسخگوی درخواست‌های مردم باشند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید