به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) مراسم جشنی با حضور مدیرکل ، معاونان و همکاران و حجت الاسلام والمسلمین معصومی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان برگزار شد.

دراین مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمین معصومی گفت:در هفته وحدت که بر محور پیامبر وحدت آفرین و ولادت خجسته او شکل گرفته است.

میثاق ها مستحکم و پیمان ها، استوارتر می گردد و خون ها در هم می جوشد و دست ها و بازوها در هم قرار می گیرد و چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، همه اقشار باهم اند و امت اسلامی سرود وحدت، سر می دهند. هفته درس آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت (ص) است که بر برکت میلادش، چهره جهان دگرگون شد و شرک ها و نفاق ها به یکرنگی گرایید و خصومت های چندین ساله به «اخوت اسلامی» مبدل گشت.

وی گفت:اسلام، جهانیان را به صلح و هم بستگی دعوت می کند و این یگانگی، سنگ بنیان اسلام بود که توانست آن را طی چهارده قرن، در برابر عوامل بنیان شکن نگاه دارد. در تاریخ پرفراز و نشیب اسلام، تفرقه و دو دستگی میان مذاهب و ملت های اسلامی، از مسائل پیچیده و بنیان برافکنِ جوامع اسلامی بوده و همین عامل، خسارت های مادی و معنویِ جبران ناپذیری بر پیکر امت واحد اسلامی وارد کرده است.

این مراسم با مولودی خوانی  و مسابقه فرهنگی واهدا جوایز به برندگان به پایان رسید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید