فروغ مسلم زاده // آفتاب جنوب ۲۴

فلسفه شهادت، امید به ظهور است و شهادت پایان‌نیست، بلکه امیدی دوباره است و پرچم سبز علوی و عاشورایی به دست مبارک رهبری به امام عصر سپرده خواهد شد و اربعین نشان داد که راه قدس از کربلا می گذرد

باید گفت شهدا مسیری را برای جوامع ترسیم کردند که نه تنها مسلمانان، بلکه تمام ازادگان‌جهان در مسیر شهدا قرار گرفته و امروز شاهد نهضت بزرگ عاشورا در اربعین هستیم.

اربعین بزرگترین همایش بزرگ انسانی در اوج هم زیستی و سبک خاص زندگی اسلامی است که میلیون‌ها انسان از اقوام و ملل و ایده های مختلف در کنار هم در مسیر اربعین جویای مسیر شهادت هستند.

امروز به وضوح می بینیم قدرت تبیینی عاشورا و شهادت امام‌حسین(ع) حرکت بزرگ و عظیم اربعین را رقم زد و دلدادگان بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود فرا خوانده است.

ملت بزرگ ایران و شیعیان امام علی(ع) بعد از بیش از ۱۳۰۰ سال با محوریت فرزند خلف امام حسین(ع) یعنی رهبر معظم انقلاب، توانستند حرکت امام حسین را به جهانیان منتقل و پرچم عاشورایی و حسینی به حرکت در آورده و آزادگان ‌جهان را در مسیر قرار دهند.

به پشتوانه مردم عاشورایی ایران، خانواده شهدا، جانبازان و خانواده‌ها، آزادگان و روحانیت بزرگی که اندیشه بزرگ در انقلاب داشته و در راهبری و ایستادگی نقش بسزایی داشتند، ما شاهد ثبات امنیتی در منطقه‌ای هستیم که طوفان ضدامنیتی است و کشورمان امن‌ترین کشور منطقه است. در بحران‌های مختلف استوار ایستاده‌ایم و اکنون می‌بینیم که ستون‌های اسرائیل این غده سرطانی در جهان اسلام متزلزل شده است، در می‌یابیم که ظهور نزدیک است.  مسیر اربعین‌ نشان می‌دهد که راه قدس از کربلا می‌گذرد و همه‌ ما در مسیر عاشورایی قرار گرفته و با بزرگداشت نام و یاد همه شهدا و شهید شاخص شهید عظیمی در ادامه مسیر انقلاب بالنده تر از قبل حرکت‌می کنیم.

یادمان باشد اربعین یادواره ای از ایستادگی و صلابت بزرگ مردان وزنان آسمانی است که هیچگاه در برابر ظلم و جور سر تسلیم فرود نیاوردند ودرس آزادگی و مردانگی را جاودانه کردند.

 

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید