نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع ترخیص ۱۰۰۰ خودروی خارجی از بنادر و گمرکات از سوی دستگاه قضایی استان، اقدامی ارزشمند است.

حسین رئیسی، نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور قضایی صادر شده جهت ترخیص ۱۰۰۰ دستگاه خودروی خارجی وارداتی از بنادر استان هرمزگان بیان کرد: رفع کامل موانع ترخیص ۱۰۰۰ خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان از سوی دستگاه قضایی استان، اقدامی ارزشمند است.

وی ادامه داد: در چنین مواردی که برخی دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به موقع انجام نمی‌دهند و این موجب بروز ضرر و زیان به مردم و کشور می‌شود، ورود قاطعانه دستگاه قضایی در این عرصه، ستودنی است.

نماینده مردم میناب و جاسک در مجلس یادآور شد: امیدواریم باقی رسوبات کالا در انبارها، با همین اقدامات جدی و قاطعانه دستگاه قضایی استان هرمزگان با سرعت ترخیص شوند.

رئیسی اضافه کرد: در موارد مشابه دیگری همانند خودرو‌های رسوبی که ترخیص آن‌ها در دستورکار قرارگرفته، شاهد بودیم رئیس کل دادگستری استان قاطع، جدی و به موقع ورود کردند و جلوی بروز خسارت به مردم و اموال بیت المال را گرفتند که از این بابت از ایشان تشکر می‌کنم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید