مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان به اتفاق معاون پشتیبانی ،رییس امور مالی ، رییس اداره ارزیابی عملکرد و رییس اداره اموزش و ترویج ومشارکتهای مردمی با حضور در اتاق روابط عمومی از همکاران روابط عمومی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار تقدیرنمود.
سیدمحمد نور موسوی گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف هنر بزرگی است و خبرنگاران خط مقدم جبهه فرهنگی می باشند.مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان دراین دیدار گفت: روز خبرنگار، یاد‌بودِ روشنگری و دانستن است؛ روز راویان رویدادها، کسانی که نور قلم را بر سایه اتفاق می‌تابانند و پرده از وقایع بر‌ می‌دارند، آنانی که از دانستن، پیش چشم و گوش مخاطبان به زبان خبر رمزگشایی می‌کنند.
درادامه معاون پشتیبانی ومنابع ونیروی انسانی هم افزود: خبرنگاری هنر بسیار ظریف و بزرگی است و خبرنگاران جزو کسانی هستند که در راس اخبار قرار دارند و می بایست در ترویج واشاعه راستی و درستی وقایع کوشا باشند . همچنین مسلم زاده مدیرروابط عمومی منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان گفت: خبرنگاران سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی،آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “ن و القلم و مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشتند.در پایان با اهدا لوح تقدیر از رییس و کارشناسان این اداره کل تقدیر شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید