فروغ مسلم زاده //

۲۹ فروردین ماه روز ارتش نامیده شده تا اقتدار نظام عیان تر گردد.ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز با فرماندهی مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و صلابت است.ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت، اقتدار و صلابت نظام اسلامی است.

بی شک آنچه ارتش جمهوری اسلامی را در بین ارتش های جهان متفاوت و ممتاز ساخته است مکتبی بودن آن است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی با تجربیات ارزنده‌ای که در دوران دفاع مقدس کسب کرده است، از قدرتمندترین ارتش‌های جهان و منطقه است و در کنار سپاه پاسداران و بسیج بزرگ‌ترین و کارآمدترین نیروهای مسلح در خاورمیانه و جهان محسوب می‌شود.

ارتش جمهوری اسلامی به خاطر مردمی و اسلامی بودن، از ارتش‌های دنیا والاتر و بالاتر است و این مایه مباهات انقلاب و کشور است.این نهاد نظامی نماد اقتدار و صلابت نظام اسلامی است و در طول ۴۴ سال گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است. ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

ناگفته پیداست که  نیروهای ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید. سربازان نظام اسلامی در ارتش با درک وسیع از آموزه‌های دینی و وفاداری و تعهد به ارزش‌ها، توانمندی مهارتی و تخصصی خود در عرصه دفاعی با ایمان و معنویت گره زده‌اند و این مهم عاملی برای اقتدار آنان و هراس دشمن شده است.ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند. عزت و اقتدار نظام مقدس و شکوهمند جمهوری اسلامی ایران مرهون ایستادگی و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصاً ارتش جمهوری اسلامی است.

در چهل سال عمر پربرکت نظام اسلامی، ارتش در همه عرصه های خون و خطر مانند دفاع مقدس، حفظ مرزها و تمامیت ارضی، سیل و زلزله و سایر حوادث غیر مترقبه یار مردم و در کنار مردم بوده است.

امروز ارتش جمهوری اسلامی افتخار دارد که زیر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی و بیرق ولایت و تحت امر فرمانده معظم کل قوا و نائب بقیه الله االعظم و با تکیه بر توانمندی های داخلی و ملی و استقلال و خود اتکائی در بهترین وضعیت آمادگی رزمی و دفاعی قرار دارد. با عنایات الهی همیشه پیروز بوده اید و پیروز خواهید بود.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید