فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس خراسان رضوی، ۴۰۰ کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه در بندرعباس شناسایی و کشف شد.

سردار”غلامرضا جعفری”فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از چندین روز تعقیب و مراقبت نهایتا امداد امروز دو دستگاه خودرو تریلی و یک کانتینر متعلق به قاچاقچیان را در جاده منتهی به اسکله شهیدرجایی در بندرعباس شناسایی و در بازرسی دقیق از داخل کانتینر، بیش از ۴۰۰ کیلو مواد مخدر شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در کانتنیر جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
این مقام ارشد انتظامی مبدا بارگیری این محموله سنگین مواد مخدر را افغانستان و مقصد آن یکی از استان های مرکزی کشور عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله ادامه دارد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید