فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در حاشیه نمایشگاه هفته بسیج گفت:

راه اندازی قرارگاه های تحول محلات برای آسیب شناسی و محرومیت زدایی است.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری هرمزگان؛ عبدالله صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان: ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه هفته بسیج در بندرعباس گفت: در هفته بسیج فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن ظرفیت های بالقوه وبالفعل بسیج به جامعه است و امسال هم با شعار بسیج جز بدنه مردم است هفته را آغاز کردیم هدف از تشکیل قرارگاه های تحول، به وجود آوردن گروه های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، سازندگی و جهادی برای هم کاهش محرومیت و آسیب های اجتماعی می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودان گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی  در قرارگاه تحول محلات برنامه ریزی شده که  در شهرستان رودان خوشبختانه توانسته تاثیر مثبت و بسزایی داشته باشد و مخاطبین زیادی را جذب کرده است.

وی افزود: تهیه کلیپ و نماآهنگ هایی در خصوص اعتیاد و عبرت آموزی در سطح شهرستان با همکاری بچه های هنرمند و در زمینه کاهش طلاق و اسیب شناسی آن در بین خانواده ها گام های بزرگی برداشتیم.همچنین یک فیلم مستند هم تهیه و در حال تدوین است که به زودی به مرحله نمایش خانگی در می آید .

صادقی تشکیل کارگروه فضای مجازی در سطح قرارگاه ها را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و گفت: فضای مجازی یکی از تاثیر گذار ترین بستر هایی می باشد که می توان با آسیب های اجتماعی و اهداف رسانه های ضدانقلاب و غربی مبارزه کردودرافزایش بصیرت انقلابی نقش ایفاکند.

راه اندازی کارگاه های تولید ماسک .

صادقی خاطر نشان کرد: راه اندازی کارگاه های دوخت ماسک وتوزیع کمکهای مومنانه وسبدهای معیشتی از آغاز شیوع بیما ری کویید ۱۹برای نیازمندان به همت قرارگاه های تحول محلات در روستاهای شهرستان رودان با همراهی خیرین و دستگاه های اجرایی شهرستان و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بامحوریت روحانیت و  امام جمعه شهرستان به عنوان مسئول قرارگاه محرومیت زدایی انجام شده است. که رضایت شهروندان را در پی داشته است و امید است بتوانیم کارهای تاثیرگذار و بیشتری در زمینه رفع محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی فقر در بین شهروندان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید