سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: روند شیوع کرونا در استان فراتر از بحران بوده و متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در هرمزگان جان خود را از دست دادند.

دکتر فاطمه نوروزیان پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: با ثبت این شمار فوتی ، مجموع فوتی های کرونا در هرمزگان به یک هزار و ۶۶۶ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: فوتی ها شامل ۹ مرد و ۱۱ زن در رده سنی ۳۱ تا ۹۰ سال از شهرستان های بندرعباس، سیریک، رودان، میناب، بشاگرد ، قشم، جاسک و بندرخمیر بودند.

نوروزیان آمار بستری های کرونا در هرمزگان را یک هزار و ۱۶۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۲۹۰ نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند که هم اکنون حال ۲۹ نفر از بستری ها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به اجرای واکسیناسیون کرونا در تمام نقاط هرمزگان، گفت: تاکنون ۲۷۵ هزار و ۵۵۸ دز واکسن در استان تزریق شده که ۲۳۳ هزار و ۱۱۹ نفر دز اول و ۴۲ هزار و ۴۳۲ نفر دز را دریافت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تعداد کسانی که در شبانه روز گذشته واکسینه شدند را ۱۵ هزار و ۷۵۶ نفر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط دریافت واکسن در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر می‌توانند با ورود به سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir با انتخاب شهر و منطقه خود، زمان و مکان دریافت واکسن را خودشان انتخاب کنند.

دکتر نوروزیان تاکید کرد: با توجه به نتایج بسیار خوب واکسیناسیون در پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا، مردم در صورت دریافت پیامک حتما به مرکز اعلام شده مراجعه کنند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید