۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۴

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان خبر داد:ترخیص انواع خودرو و موتور سیکلت از طریق پلیس +۱۰

51

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان،از آغاز به کار انجام مراحل ترخیص انواع خودرو و موتورسیکلت از طریق مراکز پلیس ۱۰+ مرکز استان خبر داد و گفت: این اقدام به زودی به سایر شهرستانهای استان نیز تسری خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ مجید صالح پور در خصوص انجام مراحل ترخیص انواع خودرو و موتورسیکلت گفت:در راستای اجرای دستورالعمل های واصله از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و با فراهم نمودن بستر و زمینه های لازم نرم افزاری و سخت افرازی در مرکزاستان و ایجاد هماهنگی لازم از تاریخ ۲۷ مرداد ماه سال جاری کار ترخیص انواع خودرو و موتورسیکلت های متوقف در پارکینگ های مرکز استان از طریق مراکز پلیس ۱۰+ انجام خواهد شد و این اقدام به زودی به سایر شهرستانهای استان نیز تسری خواهد یافت.

وی در تبیین اهداف پیش بینی شده این طرح بیان داشت: مهمترین ویژگی این طرح در وهله اول تمرکز زدایی ، تسریع و دسترسی آسان مالکین به خدمات ترخیص وآزاد سازی وسایل نقلیه شان می باشد.

این مسئول انتظامی در خصوص جزئیات مراحل اجرای این طرح افزود : پس از ورود وسایل نقلیه به پارکینگ و ثبت رایانه ای توقیف خودرو، پیامک توقیف با ذکر پارکینگ محل توقف به مالک اصلی (صاحب پلاک ) اطلاع رسانی خواهد شد و در تعاقب مالک یا متصرف قانونی موظف به اخذ رسید پارکینگ و مراجعه به یکی از مراکز پلیس ۱۰+ مرکز استان می باشد.

سرهنگ صالح پور در ادامه مفاد ماده ۱۱ قانون اخذ جرائم رانندگی مبنی بر ضرورت ارائه مدارک مالکیت خودرو و احراز هویت مالک شامل سند مالکیت ، کارت و بیمه نامه خودرو و کارت ملی و گواهینامه مالک به مراکز پلیس۱۰+ را  جهت جلوگیری از سرگردانی و مراجعت مکرر متقاضیان یادآوری شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید