گروه سیاسی- فرشته مسلم زاده //

آفتاب جنوب: برای مقابله با مشکلات دوران بعد از کرونا، از الان باید برآورد خسارت و برنامه ریزی انجام شود وگرنه مشکلات پساکرونا از امروز بیشتر خواهد شد*

🔺 احمد مـرادی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد استانی بیماری کرونا گفت: همکاری مردم در پیشگیری از شیوع کرونا و عمل به توصیه های مسئولین موجب شده ایران وضعیت بهتری نسبت به سایر کشورهای دنیا داشته باشد که جای تشکر و قدردانی از مردم و کادر فداکار درمان دارد.

▫️دولت هم باید با تخصیص مناسب اعتبارات و تسهیلات، بخشی از ضررهای وارد شده به مشاغل آزاد را جبران نماید. این موضوع در جلسه اخیر مجلس هم مطرح شد و گزارش ارائه شده توسط وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس نوید بخش بهبود وضعیت کنونی بود.

▫️ دکتر مـرادی با اشاره به اختیارات ستاد استانی کرونا گفت: اختیارات استانداران در برخی موارد کافی نیست لذا تمام نمایندگان استان خواستار تفویض اختیارات بیشتر به استانداران و ستاد کرونای استان هستیم و از استاندار هم در خواست دارم این موضوع را از طریق ستاد کرونای کشور مطالبه کنند.

▫️نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی نیستیم که بانک ها به تسهیلات گیرندگان بیش از این فشار بیاورند لذا مدیران بانک ها می بایست دستورالعمل های ابلاغی و شرایط اقتصادی مردم خصوصا تولید کنندگان را مدنظر قرار دهند.

▫️دکتر مرادی همچنین گفت: در دوران پساکرونا مشکلات کمتر از امروز نخواهد بود و باید از همین الان به فکر برآورد خسارت ها باشیم تا بدانیم دقیقا چه میزان بیکاری و خسارت در کدام بخش ها وارد شده و بر همین اساس برای رفع آنها برنامه ریزی کنیم.

▫️بخشی از این ضررها مربوط به تجار هرمزگانی است. در این خصوص وزارت امور خارجه دستورالعملی برای احیا تجارت و مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه تهیه نموده است و ان شالله بزودی با مهار ویروس کرونا فعالیت بازرگانی تجار و لنج داران هرمزگانی از سر گرفته خواهد شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید