سردار جعفری گفت: با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان در ۷۲ ساعت گذشته ۲۴ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ شناسایی ودستگیر و یک تن و ۳۰۵ کیلو مواد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار « غلامرضا جعفری » اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد جدی با سوداگران مرگ، و به منظور تضعیف توان فعالیت مجرمانه قاچاقچیان با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۱۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتور سیکلت حامل و فعال در قاچاق موادمخدر را شناسایی و ودر عملیات های ضربتی توقیف کنند.

 

وی افزود: در بازرسی دقیق از خودروها جمعا ۱ تن و ۳۰۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر عمدتا حشیش و تریاک کشف و در این رابطه۲۴نفر از قاچاقچیان مواد مخدرو سوداگران مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته ۴۰ طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده از حیث توزیع مواد در استان اجرا ودر اجرای این طرح ها ۳۴۱ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

 

وی ضمن قدردانی ازمشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می شود.

 

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید