یکی از افرادی که در ۴۵ سالگی همچنان پوستی زیبا دارد و جوان مانده، ویکتوریا بکهام، صاحب برند لباس ویکتوریا بکهام و همسر فوتبالیست معروف انگلیسی، دیوید بکهام است. باهم راز زیبایی این زن بانفوذ و موفق را بررسی می‌کنیم.

برترین‌ها: درست است که سلبریتی‌ها از لوازم آرایشی عالی و برند‌های معتبر استفاده می‌کنند، تحت نظر کلینیک‌ها و متخصصان زیبایی معروف قرار می‌گیرند و حتی برند لوازم آرایشی و کلینیک‌های زیبایی خود را دارند، بنابراین شرایطی عالی برای پوستشان مهیا می‌کنند و به‌همین دلیل حتی در سنین بالا زیبا و جوان به‌نظر می‌رسند.

اما بسیاری از شیوه‌های مورد استفاده آن‌ها، روش‌هایی ارزان است یا حداقل جایگزین‌های ارزان و مناسبی دارند که همه ما می‌توانیم آن‌ها را بکار ببریم تا پوستی جوانتر و شاداب‌تر داشته باشیم.

یکی از افرادی که در ۴۵ سالگی همچنان پوستی زیبا دارد و جوان مانده، ویکتوریا بکهام، صاحب برند لباس ویکتوریا بکهام و همسر فوتبالیست معروف انگلیسی، دیوید بکهام است. باهم راز زیبایی این زن بانفوذ و موفق را بررسی می‌کنیم.

ماساژ صورت

ویکتوریا بکهام، عاشق ماساژ صورت است و آن را یکی ار راز‌های زیبایی‌اش می‌داند. ماساژ صورت باعث جوانسازی پوست می‌شود، از آنجا که ماساژ، برخلاف جاذبه زمین انجام می‌شود، از ایجاد چین و چروک و آکنه‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند و پف صورت را می‌خواباند.

درست است که ویکتوریا بکهام برای این کار نزد متخصص پوست و زیبایی می‌رود، اما شما نیز می‌توانید با سرچ در اینترنت به‌راحتی روش ماساژ صورت را یاد بگیرید و خودتان در منزل انجام دهید. ماساژ صورت، از تنش‌ها و استرس‌های ناشی از فشار روحی را نیز می‌کاهد.


محصولات بهداشتی طبیعی

یکی از دلایلی که ویکتوریا پوست شفاف و براقی دارد، استفاده از محصولات بهداشتی بدن و صورت طبیعی است. استفاده از این محصولات، پس از هربار استحمام، درحالیکه پوست، کمی مرطوب است، تاثیر بسیار زیادی برروی جوانسازی دارد.

شما می‎‌توانید روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون را برروی بدن و صورتتان بمالید (البته می‌دانیم که روغن زیتون نیز این روز‌ها چندان ارزان نیست، اما می‌توانید از روغن زیتون بودار استفاده کنید که قیمتش مناسبتر است؛ ازطرفی روغن زیتون از محصولات آرایشی و مراقبتی خارجی، قیمت مناسب‌تری دارد). ماساژ صورت را می‌توانید پس از استفاده از این روغن‌ها انجام دهید تا تاثیر بیشتری داشته باشد.


مرطوب نگاه داشتن پوست

ویکتوریا بکهام بسیار برروی مرطوب ماندن پوستش حساس است؛ به‌خصوص هنگام مسافرت و سوار شدن به هواپیما که پوست، دهیدراته می‌شود (آب پوست تبخیر می‌شود). خشکی پوست باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود که یکی از آن‌ها پیری زودرس است.

شما می‌توانید از مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌های مختلفی برای پوستتان استفاده کنید یا اگر توانایی خرید چنین محصولاتی را ندارید، می‌توانید از ماسک‌های خانگی استفاده کنید که به‌راحتی و با هزینه کم درست می‌شوند و همان تاثیر را دارند. ماسک‌هایی با ترکیب خیار و ماست، خیار و گلاب، عسل و بادام یا آووکادو. درضمن نوشیدن آب زیاد و خوردن میوه‌ها، سبزیجات و صیفی‌جات تازه و آبدار را به‌هیچ عنوان فراموش نکنید؛ به‌خصوص مواقعی که ورزش می‌کنید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید