آفتاب جنوب: رییس واحد اهداء عضو استان از هشت اهداء عضو طی ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد.

دکتر محمود حسین پور گفت: سحرگاه امروز دو کلیه دختر بچه ۹ ساله ی حاجی آبادی که از تاریخ ۲۵ مرداد با تشخیص افت سطح هوشیاری در بخش NICU بیمارستان کودکان بستری و در نهایت دچار مرگ مغزی شده  بود، توسط تیم فوق تخصصی پیوند و با همکاری اعضای واحد اهداء عضو استان، برای انجام عمل پیوند، به بیمارستان سینا شیراز ارسال شد.

دکتر حسین پور افزود: بعد از تأیید مرگ مغزی فاطمه زهرای ۹ ساله توسط پزشکان مغز و اعصاب، به منظور دریافت رضایت از اولیاء دم، مشاوره تخصصی توسط همکاران واحد اهداء عضو استان به خانواده این بیمار ارائه شد و  این خانواده فرهیخته و ایثارگر به رغم قرار داشتن در لحظاتی سخت و جانکاه، با تصمیمی درست و انسانی به هموطنانشان حیاتی دوباره بخشیدند.

وی ابراز کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک با راه اندازی بخش پیوند در بیمارستان شهید محمدی، بتوانیم خدمات بهینه تری به بیماران نیازمند ارائه دهیم.

رییس واحد اهداء عضو استان در انتها خاط نشان کرد: اهدای عضو افراد مرگ مغزی، تنها یک اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه است و هیچ گونه هزینه ای به خانواده اهداء کننده پرداخت نمی‌شود و از سوی دیگر، اعضاء اهداء شده نیز به صورت رایگان در اختیار گیرندگان عضو قرار می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید