معاون فرهنگی و امور جوانان از حضور تمامی اعضای مجمع جوانان استان در دیدار با دکتر روحانی رئیس‌جمهور کشورمان خبر داد .
آفتاب جنوب/ مجتبی عامری معاون فرهنگی و امور جوانان از حضور هر هفت نفر اعضای اصلی مجمع استانی جوانان هرمزگان در دیدار روز ۲۹اردیبهشت ماه با رئیس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران در تهران خبر داد .

مجتبی عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در همین ارتباط گفت؛دکتر روحانی رئیس جمهور در دیدار صمیمی با جمعی از جوانان گفت؛هر جا نسل جوان حضور یافت، از تنگناها عبور کردیم ،تشکل های جوانان در این دولت از حدود ۱۰۰ به ۲۶۰۰ سمن رسیده است.

دکتر روحانی تصریح کرد؛ مهمترین سرمایه برای توسعه، مغز جوانان و امید آفرینی آنهاست ،هیچ قدرتی در کشور ما بالاتر از ملت و نسل جوان نیست، جوانان ما در خلاقیت جهانی از رتبه ۱۲۰ به رتبه ۶۵ رسیده اند، ۲۹ اردیبهشت یادآور شورآفرینی ملت ایران و بویژه نسل جوان پای صندوق آرا است.

در این دیدار مصوبه حمایتی امروز دولت در زمینه بیمه و مالیات استارتاپها و کسب و کارهای فناورانه از جمله مطالب مهمی بود که بدان اشاره شد ..

در ادامه عامری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود در این دیدار فرامرز دریایی ، امیر حسین طاهری ، سجاد عامری ، سنا خواجه فینی ، زهرا جامعی ،ساره قاسمی و زینب غریبی اعضای مجمع جوانان استان هرمزگان حضور داشتند .

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید