بندرعباس- ایرنا- معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان با بیان توضیحاتی در خصوص درگیری ماموران یگان تکاوری شهرستان میناب با راننده خودروحامل مشروبات الکلی که در فضای مجازی بازتاب داشت ، گفت: اقدامات مأموران قانونی بوده و تخلفی از سوی آنها صورت نگرفته است.

به گزار ایرنا، سرهنگ مرتضی حیدری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر درگیری مأموران یگان تکاوری مستقر در منطقه چغازردی شهرستان میناب با راننده پژو ۴۰۵ ، پیگیری موضوع توسط مبادی زیربط به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در ۱۱ اردیبهشت ماه امسال، ماموران یگان تکاوری امام حسن عسکری (ع) با همکاری مأموران پاسگاه جلابی بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مشروبات الکلی در روستای ‘درتوجان’ مطلع و به محل مورد نظر اعزام شدند.
سرهنگ حیدری بیان داشت: خودروی حامل مشروبات و محافظ آن با رؤیت ماموران اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریزی طولانی در نهایت در ورودی روستای جلابی خودروی مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل آن، واژگون شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: راننده مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل و مأموران در بازرسی از خودرو تعداد یک هزار و ۲۴ قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف کردند.
سرهنگ حیدری ابراز داشت: متهم که بر اثر واژگونی خودرو دچار مصدومیت شده بود در یکی از بیمارستان های شهرستان بندرعباس در حال مداوا است.
وی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید