مرادی افزود: مشکل کشت گلخانه ای باید هر چه سریعتر پیگیری کنیم و آمادگی دریافت هر نوع پیشنهادی دارم .

مرادی گفت: بنده براین اعتقادم که هر نماینده ای نیازمند اتاق فکر و مشاورین خبره ودلسوز است، تا کمبود اطلاعاتش را جبران نماید.

به گزارش آفتاب جنوب: احمد مرادی صبح امروز درجمع روسای نظام صنفی کشاورزان  اظهارداشت: بنده سعی می کنم که مشکلات را به خوبی درک کرده و اگر یک نماینده قوی در مجلس ببینید به این نتیجه رسیدیم که عقبه و مشاورین و ساختار استانش قوی است که از وی مطالبه می کنند .

وی افزود: وکیل مردم باید گوش به فرمان مردم ومدافع منافع موکلینش بود ه تا بتواند کاری برای جامعه هدفش انجام دهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس تاکید کرد: در صنف کشاورزان هم شاهد هستیم که قشر کشاورزان به شما اعتماد کرده اند تا بهترین ها را برای انجام امورشان انتخاب کنند؛ باید گفت که با بیان مشکل هرگز مشکل حل نمی شود اما باور و اعتقاد است که مشکلات را حل می کند.

مرادی بیان داشت: در مجموعه نظام صنفی  کشاورزان باید به این جمع بندی برسید که چند مشکل شاخص را پیدا کنید تا ما بتوانیم با پیگیری ها این مشکلات را حل کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلات با کمک مردم حل خواهددشد و نتایج خوبی هم خواهیم گرفت، مشکل گلخانه در استان که امروز مطرح شد به طور کامل لمس کردم و می دانم یک فرد کشاورز که تمام سرمایه زندگی و علاقه خود را برای کشاورزی گذاشته نیازمند کمک ویاری است که بتواند نتیجه مطلوبی دست یابد.

مرادی افزود: کشاورز حرف اعضای صنفش را بهتر از حرف استاندار و نماینده مجلس و … قبول دارد .بنابراین با ارائه راه حل های تخصصی باید به آنها کمک شودتا نتیجه مطلوبی از زحماتشان برداشت نمایند.

وی با اشاره به وجود ۰ ۲هزار حلقه چاه در استان گفت: ۴-۵هزار حلقه چاه مجوز دار داریم که تاکنون دولت نتوانسته جلوی چاه های غیرمجاز را بگیرد چرا که کشاورزان در مسایل تخصصی و صنفی به صنف خودشان بهتر اعتماد می کنند تا حرفهای مسئولان بنابراین با وجود این همه ظرفیت مناسب  باید پرسید چرا در هرمزگان مشکلات کشاورزی اینقدر عمیق باشد.

مرادی بیان داشت: طرح گلخانه ای یک اصل است که باید حتما در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود وقتی با وضعیت فعلی  آب و سوخت و… می توان در استان از فضای گلخانه ای برای بهترشدن وضعیت کشت استفاده کنیم چرا بهره نبریم.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: مردم به ما اعتماد کردند و رای دادند و بنده هم باید بتوانم کاری انجام دهم تا شرمنده مردم نشوم همینجا می  گویم حتما از نمایندگان کار بخواهید و مطالبه کنید.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید