امام جمعه موقت بندرعباس گفت: مردم کمک های مالی خود به سیل زدگان را به ارگان های معتبر تحویل بدهند و در این کمک ها مساله انفاق به سیل زدگان بدون افراط و تفریط یک ضرورت جدی است.

حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته به خرابی های ناشی از وقوع سیل در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در برطرف کردن مشکلات، مردم ایران اوج همدلی و همکاری خود را برای کمک به سیل زدگان نشان دادند اما این همدلی باید بدون افراط و تفریط باشد.
وی همچنین به نقش ‘رونق تولید’ به عنوان شعار سال در استقلال کشور از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: ایشان اقتصاد را نقطه کلیدی تعیین کننده دانسته اند و در این موضوع نیز باید جدی پای کار آمد.
امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: معلمان، روحانیان و دانشگاهیان بیانیه گام دوم را مطالعه کنند و نسبت به نخستین توصیه رهبری انقلاب مبنی بر امید بخشی و نگاه خوشبینانه به جوانان نسبت به آینده انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.
حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه تواضع و ترس از خدا را از ویژگی های مهم عبادالرحمن برشمرد و بیان داشت: مسوولان به خصوص باید این ویژگی های اخلاقی را در خود مرور کنند.
وی از خودخواهی و تکبر به عنوان آفت های ایمان نام برد و افزود: تواضع کلید ایمان و غرور و تکبر کلید کفر است.
امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه اسراف یکی از ویژگی های مستکبران است، اظهار داشت: مومنان کسانی هستند که در انفاق اسراف نمی کنند.
حجت الاسلام فروزان نژاد به مناسبت های مهم ایام شعبان اشاره کرد و تصریح کرد: جشن های نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت بقیه الله باید به شکلی مطلوب برگزار شود به گونه ای که اهمیت این جشن برای تمامی مردم مشهود باشد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید