آفتاب جنوب: پس از سخنان دکتر روحانی در شورای اداری استان هرمزگان در پاسخ به نماینده ولی فقیه در استان،گویا نماینده عالی دولت در استان هم بهترین دفاع را در حمله تلقی فرموده اند .شاید این اتفاق به رویه ای در دولت فخیمه روحانی بدل شده .از رئیس دفتر رئیس جمهور گرفته تا جناب نوبخت و جمعی از وزرا و حالا استانداران تحمل نقد را ندارند .آنکس که نداند شرایط کشور چگونه است خواجه حافظ شیرازی است که در قرن هفتم می زیست .الحق و الانصاف هم دولت تلاش می کند که بقول جناب جهانگیری مهمترین کار یعنی اداره کشور و زندگی مردم را به پیش ببرد .روزی از دولتمردان گذشته )احمدی نژاد(انتقاد می کردیم که ادبیات نامقبول را وارد مدیریت سیاسی کرده و زیبنده نظام نیست . این دولت که مدعی کابینه ای کارکشته و مجرب است چرا به سمتی می رود که تحمل نازک‌تر از گل را ندارد .
*جناب دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان*
مردم خود مشکلات فراوانی در زندگی ،معیشت و رفاه اجتماعی دارند .همه میدانند این مشکلات از کجا نشأت گرفته و می گیرد نقد مردم و نماینده مردم از سو مدیریت هاست نه از عوامل جبری که بر ما تحمیل شده است.در این پرس اقتصادی آیا حق مردم و نماینده مردم نیست که بپرسند فلان مدیر بی تدبیر چه در مجموعه استانداری و چه دستگاههای اجرایی به ارباب رجوع کمترین حرمتی قائل نیستند ؟حق ندارند بپرسند فلان طرح و پروژه چرا به شخص خاصی واگذار گردید؟حق ندارند بپرسند در همین استان زرخیز که دامداری و کشاورزی از مشاغل عمده مردم است و صنعت مرغداری از غرب تا شرق استان فعال است و مرغوبترین ماهی های جهان را صید می کند چرا باید گوشت و مایحتاج ضروری را گرانتر از پایتخت بخرند ؟حضرتعالی آنها را شوی تبلیغاتی تفسیر می فرمایید ؟
*جناب دکتر همتی*
این رویه خوبی برای دولت نیست که هر نقدی را بر نتابد سخنان آقای ذوالقدر حرف دل همگان است . ذوالقدر اگر غیر از این عمل کند باید به رسالت نمایندگی اش شک کرد .شمشیرزبان اگر غلاف شود خیلی مشکلات حل می شود .شاید امثال آقای ذوالقدر واضح مثل پاسخ دکتر لاریجانی به دکتر نوبخت در خصوص افزایش حقوق اظهار نظر نکند ولی قرار نیست .حرمت ها حفظ نشود و هر نقدی را به شدید ترین نحو پاسخ داد .
*جناب استاندار محترم*
این حق جناب مستطاب است که حامی دولت باشید طبیعتاً اگر غیر این باشد جفا به دولتی است که منصوب آن هستید اما دفاع بد هرگز نتیجه نخواهد داشت .ذوالقدر و ذوالقدر ها نیازی به برگزاری شوی تبلیغاتی ندارند و مردم بهترین قاضی در پای صندوقهای رأی هستند .بهتر بود صبوری را پیشه می فرمودید چرا که سخنان حضرتعالی به پای دولتی نوشته می شود که جناب ذوالقدر و مردمان این استان برای استقرارش زحماتی متحمل شده اند که جنابعالی و تیم همراه و همدل تان یک هزارمش سهم نداشته و ندارید . ذوالقدر مجاهد شنبه نیست .آرمان و راهش روشنتر از خیلی مدیرانی است که سر سفره دولت بریانی نوش جان می کنند وجلوی آینه منزل تبسم کرده و افاضه می فرمایند که در این دولت هم سوار مرکب قدرت و شوکتند .
*جناب دکتر*
حضرتعالی هم مدارج عالی مدیریتی را طی فرموده آید و هم ازمنظر علمی در جایگاه رفیعی هستید .حلاوت صبر خیلی شیرین تر از عسل است .
این دولت با همه تنگناها اقدامات چشمگیری در عرصه های اقتصادی و صنعتی داشته و دارد طبیعی است اگر پولی که در دولت نهم و دهم در اختیار این دولت بود می توانست بهتر عمل کند ،طبیعی است که اگر ترامپ بر سرکار نمی آمد پراید مقابل قیمت بنز و مازراتی عشوه گری نمی کرد ،طبیعی است اگر برجام به فرجام خوش می رسید آسمان اقتصاد ابری نبود ،ولی این که تا نقدی می شود مدیران مسلسل وار ناقد را مورد کم لطفی قرار دهند طبیعی نیست .نشنیدن نقد یعنی فساد ،نشنیدن نقد یعنی خاوری ،نشنیدن نقد یعنی زنجانی ،نشیندن نقد یعنی پشیمانی .
خدایا به صبوری عنایت فرما که در این روزهای سخت اخلاق فراموش نشود

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید