فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: سپاه و بسیج همواره و در همه صحنه ها به عنوان بهترین مدافع نظام و انقلاب اسلامی بوده اند.

سرهنگ اباذر سالاری روز یکشنبه در مراسم معرفی و تودیع مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: سپاهیان و بسیجیان همچنان آماده اند تا در سایه ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در همه صحنه ها حضور پیدا کرده و از نظام و انقلاب دفاع کنند.

وی بیان داشت: مدیران و مسوولان و مردم شیعه و اهل سنت هرمزگان با روحیه جهادی در همه صحنه ها حضور پررنگ و قابل ملاحظه ای دارند و همه بویژه نیروهای مسلح و نظامی ماموریت هایی که به آنها واگذار می شود را با دل و جان انجام وظیفه می کنند.

فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: این استان به عنوان منطقه مهم و استراتژیک با مردمانی ولایت مدار، همیشه و در همه صحنه ها خوش درخشیده و افتخار این را دارد که در دفاع مقدس یکهزار و۲۰۰ شهید سرافزار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سالاری گفت: در دفاع از حرم حضرت زینب (س) نیز استان هرمزگان، ۲ شهید گرانقدر تقدیم کرده است که همه این ها نشان از روحیه سلحشوری، استکبارستیزی و ولایت پذیری مردم ما دارد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی به عنوان مسوول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی و از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسوول پیشین این دفتر قدردانی شد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید