آفتاب جنوب:⬅کشور در یک گذرگاه تاریخی قرار دارد. اگر تا پیش از این کسانی در طینت ناپاک دشمنان و نقشه های شوم شان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تردید داشتند حالا دیگر حتی برای ناباوران هم ثابت شده که جنگ اقصادی (Economic War) آغاز شده است. جنگی بدون شلیک گلوله اما به غایت خطرناک.

🔘در چنین شرایطی نقد کردن کارنامه دولت و قراردادن تمام بادام های تلخ در سبد دولتمردان اگرچه آسان است اما هرگز منصفانه نیست. ما به عادت تاریخی همواره به تحسین “مرغ همسایه” مشغولیم و با مثال زدن از مدیران موفق خارجی؛ از ژاپن گرفته تا سوئیس گاهی چشم بر عملکرد زحمت کشان کشور می بندیم. کسانی که در این روزهای دشوار، به جای خزیدن در کنج عزلت و عافیت، مردانه دوشادوش مردم در عرصه تلاش ایستاده اند.

⚪قریب به یک سال و نیم از انتصاب دکتر همتی به سمت استانداری هرمزگان می گذرد. در این مدت ایشان با حضور در جایگاه استانداری، تلاش و استفاده از توانمندی فردی شاهد سه سفر ریاست جمهوری به فاصله یک یکسال به استان هرمزگان هستیم.

🔶امری که در نوع خود در کشور بی نظیر بوده و در این سفرها نیز پروژه ها و طرح های فراوانی علی رغم وجود شرایط نامناسب اقتصادی کشور و تحریمهای ظالمانه دشمن، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

🔷این رخداد نشان از ارتباطات گسترده ایشان در مجموعه دولت و همچنین عملکرد مثبت و سازنده وی در مسند استانداری هرمزگان دارد. استانی که به واسطه همجواری با خلیج فارس، مهاجرپذیر بودن، تنوع اقلیمی و گوناگوی ظرفیت های طبیعی و صنعتی و … خدمت در آن نیازمند هوشمندی، تخصص چندوجهی و کار شبانه روزی است.

🔲از دیگر سو همتی با انتصابات شایسته در سطح استان و همچنین استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند بومی و انتصاب یک بانوی تحصیلکرده بومی در مسند معاون هماهنگی و منابع انسانی استانداری کارنامه موفقی را تا امروز به جا گذاشته است. به ویژه اعتماد به بانوان شایسته و تحصیلکرده که از ظرفیت های بالقوه ای برخوردارند.

▫در ادوار گذشته همواره مردم دور از مرکز استان گله مند بودند که استاندار به عنوان عالی ترین مقام استانی کمتر وقتی برای سفر و بازدید از شهرها و روستاها می گذارد اما حضور مکرر و پیگیری در تمام نقاط استان و برگزاری جلسات در شهرستانها در جهت حل مشکلات مردم استان نیز خود بیانگر تلاشها و اقدامات جدی ایشان دارد که جای قدردانی و تشکر از زحمات دکتر همتی به عنوان چهره ای دلسوز برای هرمزگان عزیز است.

🔶همگرایی و وحدت بی نظیر و کم سابقه در میان نمایندگان و رضایت نمایندگان مجلس از این ایشان نیز خود موید تلاش های شبانه روزی این دولتمرد برای استان هرمزگان است. به طوری که شاهد آرامش مثبت در میان تشکلها و قشرهای مختلف مردم هستیم، امری که برخاسته از اعتماد جمعی و البته نیاز این روزهای خطیر است.

🔷البته نمی توان بر مهمترین دغدغه این روزهای کشور یعنی گرانی و مشکلات اقتصادی چشم بست و فشار آن را نادیده گرفت اما قطعاً با همدلی و همزاهی هم این دشواری مقطعی را از سر خواهیم گذراند و به حول و قوه الهی با درایت مسئولان و مدیران استانی و ملی این دوران را با نیز موفقیت سپری کرده و از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

🔘اما در شرایطی که ما در تحریم و جنگ اقتصادی نابراری قرار داریم و همچنین افتتاح پروژهای مهم که با اتکا به توانایی بومی ساخته شده که نمونه آن در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان به آب انداختن زیر دریایی با نام فاتح به دست توانمند نیروهای داخلی کشور خود نشان از اراده بالا و گام موثری در اهمیت استراتژیک و منطقه ای هرمزگان دارد.

▫▫در چنین شرایط سخت که ما در جنگ اقتصادی هستی ، قطعا درایت و صبوری مردم کشور و استان می تواند انگیزه مضاعفی را در مسئولان ایجاد نماید که سعی در حل مسائل و مشکلات مردم را دارند.▫

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید