عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرمزگان آسیب‌پذیری‌های بسیاری دارد و نیاز به توجه و هزینه در این بخش داریم زیرا بی‌توجهی به آن سبب ضرر غیرقابل جبرانی می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، احمد مرادی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در فرهنگسرای طوبی بندرعباس اظهار کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که سرانجام وضعیت این نهاد در هرمزگان را مشخص و دغدغه جدی و مهم اهالی فرهنگ و هنر را برطرف کرد، تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه خدمت در عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی سخت و سنگین است و نیاز به عشق و توانمندی دارد که امیدوارم دکتر کمالی بتواند در این حوزه بزرگ با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها موفق باشد، افزود: خدمات دکتر درویش نژاد نیز قابل‌تقدیر و ستایش است و استفاده از توانمندی این مدیر موفق در همدان نشان‌دهنده قابلیت‌هایش بوده است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان ظرفیت و پتانسیل بالایی وجود دارد و همگی به آن اشراف دارند، تصریح کرد: هرمزگان آسیب‌پذیری‌های بسیاری دارد و نیاز به توجه و هزینه در این بخش داریم زیرا بی‌توجهی به آن سبب ضرر غیرقابل جبرانی می‌شود.

مرادی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های استان هرمزگان حمایت و پشتیبانی شود، خاطرنشان کرد: حیف است ظرفیت‌های هرمزگان همچون زنده‌یاد ناصریا همچون در عرصه موسیقی، نمایش که همواره در جشنواره‌ها می‌درخشد و عرصه‌های قرآنی که نام هرمزگان همواره ممتاز است، به‌خوبی بهره گرفته نشود.

وی عنوان کرد: هفته‌نامه‌های فعالی در هرمزگان وجود دارد که روزبه‌روز رو به خاموشی می‌روند و در شرایط کنونی ازلحاظ اقتصادی نمی‌توانند سرپا بمانند و نیاز به یک فکر و حمایت جدی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری هرمزگان دارد که خاموشی هرکدام از بین رفتن یک فکر است.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید