رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مجتمع های خلیج فارس و شهید مطهری شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در بازدید سرزده از دو مجتمع خلیج فارس و شهید مطهری شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس ضمن دیدار با مسئولین وکارکنان این دو مجتمع ، از سوی مسئولین مربوطه در جریان نحوه رسیدگی ،آمار ورودی و موجودی پرونده‌ها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش ؛ در جریان این بازدید که رئیس شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان ،رئیس شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس و معاونین رئیس کل دادگستری استان  نیز حضور داشتند ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری با حضور در شعب مختلف، از نزدیک بر حُسن انجام امور، نظارت و از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولین و کارکنان این شعب تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان: در نتیجه اجرای سیاست های ابلاغی، توسعه و تجهیز زیرساخت ها و حمایت های دستگاه قضایی استان هرمزگان، ۷۵ درصد از ابلاغات شوراهای حل اختلاف استان به صورت الکترونیک انجام می شود که تأثیر به سزایی در تسریع در روند رسیدگی ها و کاهش نیاز به مراجعات حضوری مردم داشته است .

همچنین طی ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۷ بیش از ۶۷۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان به صلح و سازش منجر  گردیده و ۷۷ نفر از زندانیان جرایم مالی نیزدر نتیجه تلاش و پیگیری های اعضای شورای حل اختلاف شعبه ستاد دیه شهرستان بندرعباس از ندامتگاه های استان آزاد شده اند.

شایان ذکر است : رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با برخی از مراجعین شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو نمود و پس از استماع مطالبات شهروندان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید