فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری سارق اموال مساجد قشم خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین الهی” در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و شکایات واصله و پیگیری های مردمی در روستاهای قشم مبنی بر سرقت از ۵ مسجد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی های میدانی و بازدید کارآگاهان و کارشناسان انتظامی از مساجد وقوع سرقت لوازم و اموال تعداد۵ باب از مساجد روستای لافت و سلخ محرز و موضوع به صورت دقیق و فنی مورد واکاوی و بررسی های اولیه قرار گرفت.
فرمانده انتظامی قشم تصریح کرد :پس از بررسی های فنی و اقدامات اولیه از محل های سرقت سرنخ هایی از سارق یا سارقان بدست آمد و با اقدامات اطلاعاتی متهم احتمالی که دارای سوابق متعدد در سرقت بود شناسایی شد.
سرهنگ الهی اظهار داشت :با شناسایی متهم و ردزنی محل اختفای او پس از یک اقدام غافلگیرانه نسبت به دستگیری وی اقدام و نامبرده در بازجویی های اولیه به سرقت از مساجد اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد : متهم فردی ۲۷ساله و دارای سوابق متعدد بوده و به سرقت از تعداد ۵باب مسجد و سرقت اموالی همچون کولرهای پنجره ای ،درب ،پنجره ، قفل و موتوربرق اضطراری مساجد در بازسازی صحنه سرقت اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی قشم ضمن هشدار به سارقان در خصوص اقدامات قانونی در مقابله با این عمل ناپسند و مجرمانه ، از مردم خواست تا با هوشیاری تمام نسبت به موارد این چنینی حساسیت نشان داده و با در میان گذاشتن موارد مشابه و اقدامات پیشگیرانه با پلیس، اقدامات سارقان را ناکام بگذارند.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید