آفتاب جنوب: نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: خواسته ما ازدولت و مجلس بکارگیری نیروهای کارآمد و تاثیرگذار در استان هاست.

به گزارش خبرگزاری علم وفناوری از هرمزگان؛ ناصر شریفی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه  موسی دادی زاده مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : فرهنگیان، معماران و سازندگان افکار و اندیشه ها می باشند.

وی افزود: پایه و اساس هر اجتماعی نیروی انسانی بوده و جهت دهنده و موتور محرک  آن آموزش و پرورش است، در مبحث آموزش وپرورش نگاهی  که باید به آن دستگاه و سیستم بشود بعید می دانم کسی به عمق و اثرگذاری این دستگاه واقف نباشد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس عنوان کرد: خواست ما از دولت و مجلس برای اعتلای این نهاد ارزشمند و اثرگذار در کشور این است که از گزینه های کارآمد و اثرگذار در این بخش استفاده کند.

شریفی گفت: موتور محرک، پایه و اساس پیشرفت هر جامعه ای آموزش و پرورش است بنابراین باید در عمل برای ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش و برای تکریم شان و عزتمندی و ارزشمندی همکاران فرهنگی احترام ویژه ای قایل شویم.

وی تصریح کرد: برای توسعه کشور سند آمایش توسعه ای جامع، کامل و عملیاتی نیست و باید برای دولتها سندی در مبحث وزارتخانه ها تدوین شده تا نقش وزارتخانه ها مشخص شود .

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان کرد: وقتی همه می دانیم آموزش وپرورش چه اثری در جامعه دارد بنابراین باید احترام ویژه ای در عمل برای ارتقا و حفظ شان و کرامت فرهنگیان قائل باشیم اگر می خواهیم جامعه ای خوب داشته باشیم بنابراین مقام معلم را باید ارج نهاد.

وی در پایان از دانش هاشمی پور مدیرکل سابق که در زمان تصدی گری وی اقدامات مفیدی برای استان رقم خورد تشکر کرده و انتصاب موسی دادی زاده را به  تمامی جامعه فرهنگی استان تبریک گفت.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید