نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: هم عقل و هم شرع بر باهم بودن و اتحاد امت اسلامی تاکید دارند.

 آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در جمع نمازگزاران بندرعباسی خطاب به شبکه «من و تو» اظهار کرد: اگر کور نیستی به کتاب جهان اسلام یا اسلام در جهان مراجعه کن و بنگر پاستور درخصوص کشف میکروب چه گفته است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه معاند و بهائی «من و تو» با چشم‌پوشی از بیان حقایق، جعل تاریخ می‌کند.

امام جمعه بندرعباس افزود: در صفحه ۲۴۱ این کتاب به صراحت آمده است که پاستور علم میکروب‌شناسی را با تحقیق در گفتار امام سجاد(ع) فرا گرفته است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی ادامه داد: شبکه معاند و بهائی «من و تو» دیوانه و شیفته غرب بوده و با غرب‌زدگی بر این باور بوده که تمام علوم متعلق به دنیای غرب است.

وی تصریح کرد: علم غرب از ما مسلمانان و دنیای شرق سرچشمه می‌گیرد و غربی‌ها اصول اصلی علم را از ما ربوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: شبکه «من و تو» با جعل تاریخ و تحریف آن ضمن انکار علم گذشته ما، در این خصوص موضع‌گیری نیز می‌کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در تبیین جایگاه علم ائمه(ع) به تشریح علوم حضرت امام صادق (ع) پرداخت و گفت: ۲۰ پروفسور از دانشگاه‌های معتبر غربی از جمله فرانسه، آمریکا، انگلیس و سوئیس به بررسی جایگاه علمی امام صادق (ع) پرداخته‌اند.

وی ادامه داد: حاصل پژوهش این ۲۰ پروفسور به کتابی تبدیل شد که با نام امام صادق(ع) مغز متفکر شیعه به چاپ رسیده و ترجمه شده است.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: در این کتاب به محورهای متعددی از علم این امام همام پرداخته شده و ایشان را کاشف اکسیژن معرفی کرده‌اند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه سخنان خود به هفته وحدت اشاره ‌کرد و گفت: هم عقل و هم شرع بر باهم بودن و اتحاد امت اسلامی تاکید دارند.

وی اضافه‌کرد: بنا به فرمایش امام راحل (ره) زبان اختلاف زبان شیطان است و هر شخصی در هر لباسی اگر بر مبنای اختلاف بین مذاهب سخن بگوید از شیطان پیروی کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان وحدت در میان شیعیان را نیز مهم برشمرد و بیان کرد: نباید با اختلاف دیدگاه‌ها که امری عادی تلقی می‌شود وحدت رویه از بین برود.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان‌کرد: باید ظرفیت تحمل خود را بالا ببریم و با محور قرار دادن رهبر معظم انقلاب و بیان ایشان در جهت اتحاد و انسجام ببشتر گام برداریم.

نعیم‌آبادی تاکیدکرد: هنر، انقلابی‌ کردن ضد انقلاب‌هاست باید انقلابی بودن را با عمل نشان داد تا ضمن جذب مخالفان، کمترین دفع و طرد از انقلاب را نیز داشته باشیم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید