نماینده مردم غرب هرمزگان از خریداری دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فارابی شهر بستک و نصب و راه اندازی قریب الوقوع آن خبر داد

🔸به گزارش روابط عمومی نماینده مردم غرب هرمزگان به نقل از بستک نیوز ،ناصر شریفی در این خصوص گفت : یکی از دغدغه همیشگی مردم شهرستان بستک فقدان دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان بوده است و خیلی از بیماران مجبور بودند برای انجام سی تی اسکن مسافت طولانی را به بندرعباس و یا استان های همجوار طی کنند که مشکلات زیادی را برای آنها ایجاد می کرد.

🔸وی افزود : طی پیگیریهای بوجود آمده و علی رغم وجود مسائل مختلف ، تنگنا ها و تحریم ها با رایزنی ها و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دکتر داودی مناقصه خرید دستگاه سی تی اسکن برگزار شد که شرکت فیلپس بعنوان برنده این مناقصه معرفی شد . وی افزود : این دستگاه در حال گذراندن مراحل اداری به جهت تحویل به دانشگاه علوم پزشکی و نصب آن در بیمارستان فارابی بستک می باشد.

🔸نماینده غرب هرمزگان ادامه داد : از خیرین عزیز که فضا و ساختمان سی تی اسکن بیمارستان فارابی بستک را مهیا کرده اند و از همه افرادی که پیگیر این موضوع بودند علی الخصوص رئیس بیمارستان ، رئیس شبکه بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان کمال تشکر را دارم.

ارسال پاسخ

لطفا نظرتان را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید